کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر خطاب به کشتی گیران:

فقط به طلای المپیک فکر کنید

13 اسفند 1399 ساعت 20:03

رییس فدراسیون کشتی، پس از اینکه دیروز پای خود را مورد عمل جراحی قرارداد، صبح امروز برای انجام امور فدراسیون و تیم های ملی در محل فدراسیون کشتی حضور یافت.


رییس فدراسیون کشتی، پس از اینکه دیروز پای خود را مورد عمل جراحی قرارداد، صبح امروز برای انجام امور فدراسیون و تیم های ملی در محل فدراسیون کشتی حضور یافت.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی که از ناحیه ی آشیل پای چپ دچار پارگی کامل شده بود و پای وی بیش از چهل و پنج روز می بایست درون گچ قرار داشته باشد، با رضایت خود ساعت ۶ صبح از بیمارستان ترخیص و صبح امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت.
رییس فدراسیون کشتی پس از انجام امور اداری و جاری فدراسیون در دفتر خود، ساعت ۹ صبح در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور یافت.
دبیر در جمع نفرات حاضر گفت: ۲ ماه پیش به شما گفتم که ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت کار کنیم و ابتدا نیز از خودم می گویم که صبح زود در فدراسیون حضور یافتم و از شما نیز می خواهم که در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در المپیک انجام دهید.
وی با اشاره به اینکه محمد بنا را بعنوان یک الگوی خوب در نظم و موفقیت می دانم گفت: بدون نظم نمی توان قهرمان شد و کسی که عضو تیم ملی می شود مسئول است.
رییس فدراسیون کشتی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی گفت: مراقب صفحات اینستاگرامی خود و پست هایی که می گذارید باشید، کشتی ورزش ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه در پهلوانی و جوانمردی و اخلاق مداری دارد و باید شأن آن در همه جا حفظ شود و شما به عنوان نمایندگان جامعه ی کشتی در ابتدای این امر قرار دارید.
وی با بیان این که قهرمانان کشتی ما الگو هستند و باید حرف برای گفتن داشته باشند، تصریح کرد: خودتان باید انتخاب کنید که در آینده می خواهید چه جایگاهی داشته باشید، دلتان را به این چند سال حضور در اردو خوش نکنید، چراکه زودگذر است.
دبیر ادامه داد: شما می توانید در آینده مدیری موفق باشید اما این امر فقط به خودتان بستگی دارد و اینکه چقدر برای زندگی و جایگاهی که در آن هستید ارزش قائلید اما بدانید که همه ی شما بابت جایی که در آن قرار دارید مسئول هستید.
رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه وظیفه داشتم که امروز در فدراسیون حضور داشته باشم تا کار کشتی و اردوها نخوابد گفت: من باید پاسخگوی عملکرد خود باشم.
دبیر با بیان این که کسب موفقیت صرفا برای افراد استثنائی نیست، اظهار داشت: به نظر من هرکس تلاش و پشتکار داشته باشد می تواند موفقیت داشته باشد، پس شما نیز فکر نکنید که نفراتی که موفق شدند تفاوتی با شما داشته اند، آن ها فقط پشتکار و تلاش مضاعفی برای رسیدن به هدف خود داشتند.
رییس فدراسیون کشتی خطاب به کشتی گیران گفت: روبروی مربیان خود نایستید و به حاشیه نروید، چراکه خودتان ضرر خواهید کرد. چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو به حاشیه ها توجه نکنید و به این کاری نداشته باشید که رئیس هیأت چه می کند و داخل این حواشی نشوید.
وی با بیان این که من خجالت می کشم استراحت کنم و سایرین کار کنند گفت: همه باید با هم کار کنیم و کار باید تیمی باشد.
رییس فدراسیون کشتی تأکید کرد: به کسب مدال نقره و برنز در المپیک فکر نکنید چراکه صاحب هیچ مدالی نخواهید شد، فقط به مدال طلا فکر کنید و روز و شب با این هدف کار کنید. با هدف کسب مدال طلای المپیک تمرین کنید، بخوابید، زندگی کنید و مربیان نیز تمام هدفشان این باشد، من هم تمام هدفم این است و باید وقت بگذارم تا کسب طلای المپیک برای کشور عزیزمان محقق شود.
دبیر با اشاره به اینکه باید ظرفیت خود را بالا ببرید گفت: ظرف خود را کوچک نگه ندارید. به خدا توکل کنید چراکه اگر هرچیز از خدا بخواهید و کار خود را با تلاش مضاعف پیش ببرید حتما به شما داده خواهد شد.
او با اشاره به بیشتر شدن شیوع ویروس کرونا گفت: خیلی مراقب خود باشید، چه آن هایی که به مسابقات خارجی اعزام می شوند و چه آن هایی که پس از اتمام اردو به شهرهای خود می روند، شیوع کرونا مضاعف شده و شما باید خیلی از خود مراقبت کنید که خدای نکرده گرفتار این ویروس نشوید.
رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی گیر باید روی تشک حق خود را بگیرد و همه باید در رقابت انتخابی حضور داشته باشند.


کد مطلب: 145887

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145887/فقط-طلای-المپیک-فکر-کنید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir