۰
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان مرکزی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک از شناسایی ۴۵ مورد کرونای انگلیسی در ۱۱ شهرستان استان مرکزی خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک از شناسایی ۴۵ مورد کرونای انگلیسی در ۱۱ شهرستان استان مرکزی خبر داد.
به گزارش ایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر علی علیمحمدی اعلام کرد: تا این لحظه اکثر شهرستان های استان مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی شده اند.
️وی افزود: در ۱۱ شهرستان استان مرکزی(به جز زرندیه) گزارش هایی از کرونای انگلیسی تایید شده است و طبق آخرین آمار، بالغ بر ۴۵ مورد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی گزارش شده است، که البته این آمار به صورت تصادفی است و به نظر می‌رسد که آمار واقعی بسیار بیشتر باشد.
️او هشدار داد: رفتار انواع و اقسام ویروس کرونا تابع رفتار مردم است و پدید آمدن موج چهارم بستگی به رفتار آحاد جامعه دارد اگر تمامی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند و در ساعت های خلوت خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند، از برگزاری هرگونه مراسم و جشن بپرهیزند، استفاده از ماسک و فاصله ایمنی را مد نظر داشته باشند، می توانیم از بروز بحران چهارم جلوگیری کنیم، در غیر این صورت در آستانه آخر سال یک فاجعه رقم خواهد خورد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته براساس آخرین نتایج ۷۱ مورد مثبت در استان گزارش شده که از این میان ۱۰ مورد در بیمارستان‌های سطح استان بستری شده و ۶۱ مورد خدمات خود را به صورت سرپایی دریافت کرده و به صورت قرنطینه دو هفتگی در منزل تحت نظارت قرار دارند، خدا را شاکریم که در طی این ۲۴ ساعت مورد فوتی گزارش نشده است.
️او در پایان گفت: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی بر کنترل ویروس استوار شده است و امیدواریم که مردم ما را در این امر مهم یاری رسانند.
کد مطلب: 145959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *