کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم رهیاب گستر تهران:

راه سختی تا پلی آف داریم

15 اسفند 1399 ساعت 17:40

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: بر روی کاغذ شانس رسیدن به پلی آف را داریم، اما راه دشوار و سختی خواهیم داشت.


 سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: بر روی کاغذ شانس رسیدن به پلی آف را داریم، اما راه دشوار و سختی خواهیم داشت.

معصومه رضازاده امروز (جمعه- ۱۵ اسفند ماه) پس از برد پر گل تیمش در مقابل هیئت فوتبال اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: بازی خوبی بود. جدا از نتیجه باید از جوانان اصفهان تشکر کنم به دلیل اینکه تا دقیقه ۴۰ بازی، شجاعانه جنگیدند و این برای تیمی که این تعداد گل خورده، اما باز هم ادامه می دهد مهم است. امیدوارم در آینده ما شاهد تیم بهتری از اصفهان باشیم.
وی افزود: اصفهان تیم جوانی دارد که انگیزه های زیادی دارند و امیدوارم با حمایت، این جوانان بتوانند راه خود را ادامه دهند.
سرمربی تیم رهیاب در خصوص شرایط تیمش و هدفی که در لیگ دنبال می کنند، گفت: هدف ما از روز اول، صعود به پلی آف بود که الان کمی شرایطمان سخت شده است. ما جنگیم و امیدواریم روز آخر همه اتفاقات خوب به نفع تیم شود.
وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، یکسری محدودیت ها ایجاد شد؛ مسابقات دیر شروع شد و دو گروه شدن تیمها شرایط را سخت کرد، در گروه ما که به نوعی گروه مرگ بود ۴ تیم خوب در گروه داریم، اما با این شرایط موجود جامعه، باز هم خوب است که مسابقات برگزار شد، هرچند کم اما همین مسابقات و تیم ها منبع درآمدی برای بازیکنان و سایر افرادی که در برگزاری دخیل هستند، است.
به گزارش ایسنا، رضازاده خاطرنشان کرد: روی کاغذ شانس داریم پس تا روز آخر خواهیم جنگید.
وی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چه انتظاراتی که از کادر جدید دارند، گفت: امیدوارم خانم موسوی که نایب رئیس بانوان هستند از این به بعد بیشتر حواسشان به بانوان باشد، چرا که بانوان نیاز به حمایت زیادی دارند، نه تنها نایب رئیس بانوان فدراسیون، بلکه رئیس فدراسیون نیز باید توجه بیشتری به بانوان داشته باشند.
وی تاکید کرد: انگار چند سالی فوتبال و فوتسال بانوان به نقطه ای کور انداخته شده بود و دیده نمی‌شد. امیدوارم که تغییرات جدید فقط حرف نباشد و چهار سال آینده بنشینیم و بگوییم چقدر خوب که این نفرات انتخاب شدند.


کد مطلب: 145975

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145975/راه-سختی-پلی-آف-داریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir