۰
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲
بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان:

همه به دنبال مدیریت در تیم ما هستند

بازیکن تیم هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: همه در تیم ما می خواهند مدیریت کنند، اما مدیر نیستند و از سوی مسئولان حمایت نمی شویم، در حالیکه بچه ها از جان و دل مایه می گذارند.
همه به دنبال مدیریت در تیم ما هستند
 بازیکن تیم هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: همه در تیم ما می خواهند مدیریت کنند، اما مدیر نیستند و از سوی مسئولان حمایت نمی شویم، در حالیکه بچه ها از جان و دل مایه می گذارند.
سارا محمدی امروز (جمعه-۱۵ اسفند ماه) پس از شکست ۱۰ بر صفر تیمش مقابل رهیاب گستر تهران اظهار کرد: تمام تیم های لیگ برتر می دانند تیم ما بسیار جوان، کم تجربه و جویای نام است، ما بازی به بازی بهتر می شویم، نگاه به نتیجه و تعادل گلهایی که می خوریم نکنید، تمرینات پیش فصل نداشتیم و تیم دیر بسته شد.
وی افزود: بازیکنان ما همه جوان و کم تجربه هستند، اما همه شاهد تلاش تیم هستند، تیم ما بازی به بازی بهتر می شود، حق این بازیکنان نیست که با دست خالی و بدون تجربه در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور از جون مایه می گذارند.
به گزارش ایسنا، بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان، تصریح کرد: فکر می کنم  اگر مسئولان این قدر بی توجهی نمی کردند و بچه ها را اذیت نکنند خیلی بهتر از این بچه ها می توانند، نتیجه بگیرند، امیدوارم صدای من را بشنوند و بدانند این غیر حرفه گریها، بی انضباطی ها و کارهایی که پشت تیم انجام می دهند واقعا روان بچه ها را به هم می ریزد و تاثیر در نتیجه دارد.
محمدی گفت: انتظار نداشته باشند بازیکنان به این جوانی با این شرایطی که برای تیم درست کردند، بتوانند در حد خودشان ظاهر شوند، بچه ها بهتر از این هستند اگر یکسری مسائل و حاشیه ها برای تیم نباشد بهت می توانند نتیجه بگیرند.
وی در خصوص تغییرات زیاد کادر تیم خاطر نشان کرد: در سطح لیگ برتر نباید این گونه باشد، در نیم فصل سه سرمربی عوض کردیم و این مساله در عملکرد تیم خیلی تاثیر می گذارد. بازیکنان هنوز به یک مربی و سیستم او عادت نکرده دوباره مربی عوض می شود که این هم باز می گویم به خاطر بزرگان استان است که از لحاظ روانی بچه ها را تحت فشار قرار دادند، اگر این اتفاق ها رخ نمی داد خیلی بهتر کار می کردیم و نتیجه بهتری می گرفتیم.
وی تاکید کرد: همه در تیم ما می خواهند مدیریت کنند، اما مدیر نیستند و مشکل ما این است و نمی گذارند سرمربیان کار خود را انجام دهند. در مسائل فنی یک مسئول از جای دیگر دخالت می کند و این باعث می شود بازیکن بهم بریزد، حتی در ترکیب گذاشتن وقتی دخالت می کنند، بازیکنان از لحاظ روانی بهم می ریزند و فنی نمی تواند خودش را نشان دهد.
محمدی گفت: امیدوارم شرایط درست شود، چراکه حق استان اصفهان نیست. فوتسال بانوان اصفهان باید بالاتر از این باشد، مسئولان کمی این رفتارها را کنار بگذارند و حمایت کنند، ما حمایت نمی شویم و تنها خودمان از جان و دل مایه می گذاریم.
وی در خصوص شرایط تیمش در پایان فصل و ماندن در لیگ برتر، افزود: امیدوار هستم بمانیم، زیرا هدف ما همین مساله است. گروه ما واقعا سخت است و مدعیان در گروه ما هستند، اما ما بازی به بازی بهتر می شویم.
کد مطلب: 145978
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *