۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۵
وزیر بهداشت؛

تولید ۱۵ قلم رادیو دارو حاصل تلاش دانشمندان هسته ای است

وزیر بهداشت ضمن تجلیل از تلاش علمی دانشمندان هسته ای کشورمان که جانشان را برای سعادت و آسایش مردم از کف دادند، اظهارداشت: دانشمندان هسته ای کشورمان خون خود را فدا کردند تا مردم در آسایش زندگی کنند.
تولید ۱۵ قلم رادیو دارو حاصل تلاش دانشمندان هسته ای است
  دکتر مرضیه وحیددستجردی شب گذشته در مراسم تجلیل از خانواده های شهد ای هسته ای که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: تلاش این عزیزان و همکاران مجاد در سازمان انرژی اتمی، منجر به این شد که ۱۵ قلم رادیو دارو را در سیستم خودمان برای ارائه خدمات تشخیصی به بیماران سرطانی داشته باشیم.

وی با اشاره به کمبودها و محدودیتهای که ۳ سال پیش در زمینه تامین رادیو داروها در کشور وجود داشت، گفت: دغدغه نبود رادیو داروها با تلاشهای عزیزان در سازمان انرژی اتمی مرتفع شد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: این دانشمندان رفتند تا ما برای آینده فرزندان مان برنامه ریزی کنیم. زیرا می توانیم از انرژی هسته ای برای آسایش مردم استفاده کنیم و در جهان سربلند باشیم.

دستجردی تاکید کرد: این شهیدان ثابت کردند که نه تنها مجاهدان عرصه علم و دانش هستند بلکه خون شان را ریختند تا جایگاه رفیع این عزیزان بر همگان مشخص شود.

وی با قدردانی از همسران و مادران شهیدان هسته ای که همچون کوه استوار ایستاده اند، افزود: باید از وزیر اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان که با تلاش و کوشش شبانه روزی توانستند عوامل ترورهای غیرانسانی را دستگیر کنند، تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که با حضور حیدر مصلحی وزیر اطلاعات برگزار شد، وزیر بهداشت از خانواده های شهیدان احمدی روشن، رضایی نژاد، قشقایی،علیمحمدی و شهریاری با اهدای لوح تجلیل کرد.

کد مطلب: 1461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *