۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۴

موافقت با حضور جودوی ایران در قهرمانی آسیا

رییس فدراسیون جودو گفت: کنفدراسیون جودوی آسیا زیر مجموعه فدراسیون جهانی است و قطعا فدراسیون جهانی در جریان موافقت با حضور ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا بوده است.
رییس فدراسیون جودو گفت: کنفدراسیون جودوی آسیا زیر مجموعه فدراسیون جهانی است و قطعا فدراسیون جهانی در جریان موافقت با حضور ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا بوده است.
آرش میراسماعیلی در گفتگو با ایسنا، درباره صدور مجوز حضور تیم ملی  جودوی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا پس از ۱۸ ماه تعلیق کامل جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی جودو، اظهار کرد: پس از اعلام رای دادگاه CAS در قبال پرونده جودوی ایران، درخواست رسمی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ را به کنفدراسیون جودوی آسیا ارسال کردیم. 
رییس فدراسیون جودو افزود: بنده نیز طی یکی دو روز گذشته نیز مذاکرات و رایزنی های زیادی را در این رابطه داشتم تا اینکه ساعاتی پیش رییس کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون جودوی آسیا با ارسال ایمیل به فدراسیون جودوی ایران از موافقت با حضور تیم ملی جودوی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ قرقیزستان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام رای دادگاه این پیش بینی را داشتیم که مجوز حضور تیم ایران در این مسابقات صادر شود که خوشبختانه این اتفاق مهم رخ داد. طی روزهای اخیر نیز در همین رابطه با رییس سازمان تیم های ملی و حاج یوسف زاده سرمربی جوانان جلسه داشتیم تا پیش بینی های لازم برای اعزام تیم به این رقابت ها صورت پذیرد. این مسابقات فروردین ماه برگزار می شود و کنفدراسیون جودوی آسیا فرصت کافی به ایران برای انجام مراحل ثبت نام را داده است و قصد داریم هر چه سریعتر این کار را انجام دهیم.
میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام کنفدراسیون جودوی آسیا با موافقت فدراسیون جهانی جودو همراه بوده یا خیر، گفت: کنفدراسیون جودوی آسیا زیرمجموعه فدراسیون جهانی است ک قطعا بر اساس هماهنگی با فدراسیون جهانی با حضور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موافقت کرده است. این اتفاق روزنه امید و سیگنال مثبتی برای حل اختلافات با فدراسیون جهانی است و در همین رابطه قصد دارم با رییس فدراسیون جهانی جودو دیدار داشته باشم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ایران با ترکیب کامل راهی قرقیزستان می شود یا خیر، گفت: ترکیب کامل به این مسابقات اعزام نمی کنیم. محمد بریمانلو جودوکار با تجربه ایران با تمرینات منظمی که داشته شرایط خوبی دارد و قطعا یکی از ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها خواهد بود. سعی ما این است برای پشتوانه سازی با ترکیبی جوان در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان شرکت کنیم.
کد مطلب: 146104
برچسب ها: جودو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *