کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سقوط فجر به رده پنجم

18 اسفند 1399 ساعت 22:17

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در آخرین بازی نیم فصل لیگ یک فوتبال کشور، ا از دست دادن ۲ امتیاز در بازی خانگی، ۲ پله سقوط کرد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.


 تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در آخرین بازی نیم فصل لیگ یک فوتبال کشور، ا از دست دادن ۲ امتیاز در بازی خانگی، ۲ پله سقوط کرد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عصر دوشنبه ۱۸ اسفند، فجرسپاسی شیراز میزبان گل ریحان البرز بود و در یک نمایش پرانتقاد، امتیازها را با میهمان تقسیم کرد تا جایگاه سوم خود را با پنجم عوض کند!
به گزارش ایسنا، طلایی پوشان فجر برای صعود به رتبه دوم جدول و قرار گرفتن در منطقه صعود، به پیروزی با اختلاف دو گل نیاز داشتند اما با ارائه یک بازی ضعیف و پر انتقاد، از کسب سه امتیاز این مسابقه محروم شدند.
سرمربی فجر هم در گفت و گو با خبرنگاران با قبول عملکرد ضعیف تیمش در این بازی، گفت: این بازی یکی از ضعیف ترین نمایش های ما بود و یکی از بدترین تساوی هایی که برایمان رقم خورد.
علی اصغر کلانتری افزود: گاهی اوقات نتیجه تساوی زمانی رقم می خورد که می توانیم برای آن توجیهی داشته باشیم، اما این تساوی در این موقعیت، هیچ توجیهی نداشت. اما فوتبال است و پیش می آید زمانی که فکر می کنید حتما سه امتیاز را می گیرید، شرایط به شکل دیگری پیش می رود.
او گفت: من باید به تیم آقای مازیار تبریک بگویم که برابر تیم فجر یک جنگ پایاپای ارائه داد. اما متاسفانه تیم ما زمانی از خواب بیدار شد که ۴۵ دقیقه از بازی گذشته بود. ما در نیمه اول با اصول و منطق عمل نکردیم و حتی در دقایقی ممکن بود دروازه مان باز شود.
کلانتری افزود: در نیمه دوم از خواب بیدار شدیم و کمی شرایطمان بهتر شد، اما باز هم نتوانستیم موقعیت گل آنچنانی خلق کنیم. تنها موقعیت خوب ما در همان دقایق ابتدایی بود که ضربه دانیال کردستانی به تیر دروازه برخورد کرد. ما روز بدی را سپری کردیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.
به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.


کد مطلب: 146164

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/146164/سقوط-فجر-رده-پنجم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir