۰
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱

بحرین میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲

کشور بحرین به عنوان میزبان گروه مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده است.
بحرین میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲
کشور بحرین به عنوان میزبان گروه مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده است.
به گزارش ایلنا، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب، کشور بحرین را به عنوان میزبان چهار بازی پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر انتخاب کرد.
سایت رسمی AFC نوشت: کوالالامپور: به دنبال روند مشاوره نزدیک با انجمن‌های عضو آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز مکان‌های میزبانی متمرکز مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال قطر 2022 و جام ملت‌های آسیا چین 2023 را تأیید کرد. این میزبانی از 31 مه تا 15 ژوئن 2021 صورت می‌گیرد.
چین میزبان گروه A خواهد بود که شامل سوریه، فیلیپین، مالدیو و گوام است و کویت تأیید شده به عنوان میزبان گروه B  که با استرالیا، اردن، نپال و چین تایپه همگروه است.

بحرین مسابقات را در گروه C برگزار می کند که تیم‌های، عراق، جمهوری اسلامی ایران، هنگ کنگ و کامبوج در آن حضور دارند، در حالی که عربستان سعودی برای برگزاری مسابقات در گروه D انتخاب شده است که شامل تیم‌هایی از جمله ازبکستان، سنگاپور، یمن و فلسطین است.
همینطور کشور قطر از حریفان خود در گروه E عمان، افغانستان، هند و بنگلادش استقبال می‌مند و ژاپن قرار است زمینه را برای میزبانی مسابقات گروه F شامل جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، میانمار و مغولستان فراهم کند. امارات متحده عربی به عنوان میزبان گروه G انتخاب شده است که متشکل از ویتنام، مالزی، تایلند و اندونزی است در حالی که کره جنوبی مسابقات گروه H را که شامل ترکمنستان، لبنان، کره شمالی و سریلانکا است، برگزار می‌کند.
کد مطلب: 146332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *