۰
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰

هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا

شمار گردشگران خارجی در حالی در اسپانیا افزایش یافته که بسیاری از ساکنان اسپانیا هنوز نمی‌توانند به منطقه‌ای خارج از محل سکونت‌شان سفر کنند.
هجوم گردشگران اروپایی به اسپانیا
شمار گردشگران خارجی در حالی در اسپانیا افزایش یافته که بسیاری از ساکنان اسپانیا هنوز نمی‌توانند به منطقه‌ای خارج از محل سکونت‌شان سفر کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری آناتولی، شمار رو به افزایشی از گردشگران اروپایی برای فرار از قرنطینه به اسپانیا سفر می‌کنند و این درحالی است که هنوز امکان سفر داخلی بسیاری از اسپانیایی‌ها فراهم نشده است. 
روز سه‌شنبه، شرکت هواپیمایی «راینر» اعلام کرد ۲۰۰ پرواز بیشتر از آلمان به اسپانیا در طول هفته جشن «عید پاک» اضافه کرده است تا به «لوفتهانزا» و سایر شرکت‌های هواپیمایی بپیوندد که سفر بین این دو کشور را افزایش داده‌اند.
این افزایش تقاضا پس از آن‌که آلمان جزایر بالئاری اسپانیا را از فهرست مناطق پرخطر حذف کرد اتفاق افتاد.
با این‌که این جزایر آماده میزبانی از گردشگران خارجی در طول جشن «عید پاک» هستند اما خبری از گردشگران اسپانیایی نخواهد بود.
در هفته‌های حوالی «عید پاک» تمامی مناطق اسپانیا ساکنان را از خروج و ورود مگر به دلایل موجه منع خواهند کرد.
ساکنان مادرید نیز اخیرا با استقبال گردشگران فرانسوی مواجه شده‌اند که سعی دارند از محدودیت‌های ناشی از کرونا دور شوند.
مادرید یکی از آسان‌ترین قوانین قرنطینه در اروپا را به اجرا گذاشته است. ساعت منع رفت و آمد شبانه در مادرید از ۱۱ شب آغاز می‌شود این درحالی است که منع رفت و آمد شبانه در فرانسه از ۶ عصر آغاز می‌شود.
شهروندان فرانسوی که با هواپیما به خاک اسپانیا وارد می‌شوند ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا هستند اما کسانی که از راه زمینی به اسپانیا سفر می‌کنند چنین محدودیتی ندارند.
با این حال هنوز به دلیل نگرانی از شیوع نوع جدید ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی برای پروازهای بریتانیا در اسپانیا وجود دارد.
با وجود قوانین قرنطینه نه چندان سختگیرانه در اسپانیا، آمار مبتلایان کنترل‌شده باقی مانده است. روز سه‌شنبه ۴۹۶۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا گزارش شد که مشابه آمار همین روز در هفته گذشته است.
کد مطلب: 146613
برچسب ها: اسپانیا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *