۱
۰
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹

نامزدهای موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری

 اسامی تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی اعلام شد.
نامزدهای موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری
 اسامی تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی اعلام شد.
به گزارش خبرآنلاین، تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری شامل شخصیت هایی چون آقایان دکتر اسدالله بادامچیان، مهندس سید مصطفی میرسلیم، دکتر محمد حسین نیکنام، مهندس حسین انواری، حمیدرضا ترقی می باشند که جملگی مورد اعتماد ملت و بزرگان روحانی و ملی هستند و از بین آنان متعاقبا نامزد واحد معرفی خواهد شد.
حزب موتلفه اسلامی در آستانه سال 1400 بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
خواهران و برادران گرامی
سلام علیکم
در آستانه قرن پانزدهم هجری، سال نو و نوروز زیبا را تبریک و تهنیت گفته، امیدواریم سالی سرشار از صلح، آرامش، برکت و سلامت باشد.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با بیداری ملت ها در قرن چهاردهم تحولی عظیم در ایران و جهان پدید آورد و اکنون در گام دوم به رهبری امام خامنه ای تکاملی نوین را نوید می دهد.
حزب موتلفه اسلامی افتخار دارد که در گام اول با نظر صریح امام خمینی(ره) و در حضور ایشان در سال 1342 شکل گرفت و نقش محوری و تشکیلاتی مردمی و ارزشگرایی را در نیمی از این قرن پرماجرا ایفا کرد و امیدوار است که در گام دوم در خط ولایت و امامت و در تداوم حرکت مردمسالاری دینی نیز بتواند همچنان نقش محوری و تکاملی را در تحقق بیانیه گام دوم  با برخورداری از تجربیات گرانبها و نیروهای متخصص و متعهد و پشتوانه شهدای بزرگوار و یاران ثابت قدم خود ایفا نماید.
در شرایط حاضر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر برگزار می شود و قطعا انتخاب خوب، آثار و ثمرات خوبی را به دنبال خوبی خواهد داشت.
حزب موتلفه اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی در 31 استان با سیاست استقلال استانی و همراهی و همگرایی با همه نیروهای ارزشگرای استان و روحانیت و مردم کوشش داشته که فهرست انتخاباتی از عناصر متدین و اصلح و کارآمد و پاک و برخوردار از تخصص های لازم برای اداره مطلوب شهرها و روستاها را به مردم معرفی نماید.
در انتخابات ریاست جمهوری نیز حزب موتلفه اسلامی، سیاست وحدت را دنبال کرده و ضمن احترام به همه داوطلبان و نامزدها، سیاست رقابت سالم و اخلاق محور را به آنان توصیه می کند و معتقد است که هر نامزد و طرفداران او می توانند با معرفی اثباتی خود فضای آرام و مطلوب برای شناخت نامزدها و برنامه های آنان را فراهم آورند تا انتخاب خوب مردم ، در کمال آگاهی و شناسایی صحیح و کامل صورت گیرد. تخریب ها و توسل به بداخلاقی ها و سیاه نمایی ها، فضای شاداب انتخابات را آلوده می سازد و جز زیان و آسیب نتیجه ای نخواهد داشت.
حزب موتلفه اسلامی، شخصیت های واجد شرایط و در تراز نامزد ریاست جمهوری خود را که از رجال سیاسی مذهبی انقلاب و نظام هستند و دارای دانش و تجربه، کارآمدی و کارایی، انگیزه و سلامت و طهارت اقتصادی هستند و برخوردار از پشتوانه حزبی پاک و انقلابی و شبکه مردمی سراسری می باشند به مردم عزیز و همه فعالان سیاسی  در زمان مقتضی معرفی می کند تا بر اساس شاخص ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین، از بین داوطلبان، فرد اصلح و ارجح برای اداره امور اجرایی مناسب با برنامه گام دوم انقلاب مشخص شود و انتخاب خوب حاصل گردد.
تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری شامل شخصیت هایی چون آقایان دکتر اسدالله بادامچیان، مهندس سید مصطفی میرسلیم، دکتر محمد حسین نیکنام، مهندس حسین انواری، حمیدرضا ترقی می باشند که جملگی مورد اعتماد ملت و بزرگان روحانی و ملی هستند و از بین آنان متعاقبا نامزد واحد معرفی خواهد شد.
این نیروهای ارزشمند دارای تخصص های لازم و تجربیات کافی بوده و هریک از آنان برنامه های اقدامی و عملی برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور و تعامل با همه نیروهای علاقمند به خدمت به میهن، ملت و نظام را در دستور کار خود دارند.
حزب موتلفه اسلامی مومن به رهبری مدبرانه امام خامنه ای و بصیرت و حسن انتخاب ملت، برای رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، سالی سرشار از موفقیت و برکت را از خداوند متعال مسئلت می نماید و برای رفع بلیه جهانی کرونا، ضمن آرزوی سلامتی، همگان را به رعایت همه توصیه های بهداشتی و دعا در ماه های شعبان و رمضان دعوت می کند.
«یادمان باشد پیروزی در گرو انتخاب خوب است»
حزب موتلفه اسلامی 
اسفند 1399
کد مطلب: 146614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمدرضا حمیدی
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادران و خواهران دینی خودم در حزب بزرگ و اصیل موتلفه عرض ارادت و احترام دارم
از محضر شما بزرگواران تقاضا داریم ابرو وحیثیت یش از 7دهه مبارزه و جهاد حزب را با امثال .... زیر سوال نبرید.
من طرفدار و مخلص شما هستم ولی به امثال .... رای نخواهم داد.