۰
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸
پسکوف:

روسیه دست به کار شده است

سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) گفت، روسیه در حال انجام اقداماتی برای تضمین امنیت مرزهایش در بحبوحه افزایش فعالیت‌های ناتو است.
روسیه دست به کار شده است
سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) گفت، روسیه در حال انجام اقداماتی برای تضمین امنیت مرزهایش در بحبوحه افزایش فعالیت‌های ناتو است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره دلایل افزایش حضور نظامی در مرزها با اوکراین و انتقال سربازان به کریمه گفت: روسیه در حال انجام اقدامات لازم برای تضمین امنیت مرزهایش است. می‌دانید که در امتداد مرزهای روسیه، فعالیت نیروهای مسلح کشورهای عضو ناتو، سایر گروه‌ها، کشورهای خاص و سایرین افزایش یافته است. همه اینها ما را ملزم می‌کند که در حالت آماده باش قرار بگیریم.
وی همچنین گفت، روسیه نیروهایش را در قلمروی خود حرکت می‌دهد و تهدیدی علیه دیگری به شمار نمی‌رود. روسیه اقدامات لازم را برای تضمین امنیت مرزهایش انجام می‌دهد.
سخنگوی کرملین ادامه داد، سربازان روسی هرگز در درگیری‌های جنوب شرق اوکراین شرکت نکرده‌اند.
پسکوف در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا می‌تواند تضمین دهد سربازان روس در مرز با اوکراین وارد جنگ داخلی این کشور نمی‌شوند، گفت: درباره حضور نیروهای روس در درگیری‌های مسلحانه در قلمروی اوکراین باید بگویم که نیروهای روسی هرگز در چنین درگیری حضور نداشته‌اند و حضور نمی‌یابند. این مساله مربوط به درگیری داخلی اوکراین است.
وی افزود: ما، کشورهای اروپایی و تمامی کشورهای جهان دوست ندارند جنگ داخلی در اوکراین به دلیل بروز یکسری تحرکات و اقدامات تحریک آمیز ناشی از درگیری‌های مسلحانه در این کشور بار دیگر بیشتر شود.
پسکوف همچنین از اظهارنظر درباره تصمیم الکسی ناوالنی، منتقد کرملین در آغاز اعتصاب غذا اجتناب کرد و گفت: من درباره این مساله اظهارنظر نمی‌کنم.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که این مساله به اداره زندان فدرال روسیه مربوط می‌شود.
کد مطلب: 147049
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *