کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس

18 فروردين 1400 ساعت 11:48

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با حضور مسئولان قضایی دادگستری تهران معرفی شد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با حضور مسئولان قضایی دادگستری تهران معرفی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، با حضور معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست رئیس کل دادگستری استان تهران و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان قدس مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در سالن کنفرانس آتش نشانی این شهرستان برگزار شد.
اسماعیل حسن زاده معاون قضایی رئیس کل و رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این مراسم، گفت: از ابراز احساسات و گزارش مسئولان این شهر نسبت به دادستان پیشین می‌توان به تلاش‌ها و خدمات خالصانه و کارنامه درخشان دادستان شهرستان قدس پی برد که مطمئنا نتیجه تلاش مجدانه وی برای حل مشکلات قضایی این شهر است.
رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: منصب قضا با دیگر مشاغل کشور بسیار تفاوت دارد و بهترین عنوان برای امر قضا، شان قضا است و همکاران باید شأن قضا را رعایت کنند و برای این شأن کار کنند.
وی عنوان کرد: در تکالیف قضایی استقلال یک قاضی بسیار مهم است و هیچ کس نمی‌تواند از قاضی بخواهد تحلیل قضایی خود را تغییر دهد و این موضوع جایگاه و شان هر یک از قضات را روشن می‌سازد.
در این مراسم از خدمات مجید کاویانی تقدیر و کریم ولی پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس حکم انتصاب خود را از مسئولان قضائی پایتخت دریافت کرد.


کد مطلب: 147383

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147383/معرفی-دادستان-عمومی-انقلاب-شهرستان-قدس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir