کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مسابقات رزمی در قفس!

20 فروردين 1400 ساعت 20:37

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در ایران به صورت آماتور است و برای فعالیت حرفه ای و مبارزات در قفس باید مجوز بگیریم.


رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در ایران به صورت آماتور است و برای فعالیت حرفه ای و مبارزات در قفس باید مجوز بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ، یوسف بهتری اظهار کرد: چندین سال بود از زمان روسای قبلی، که فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به دنبال کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) بود ، ما از سال گذشته فعالیت های خود را در این زمینه گسترده تر کردیم و نظرات کارشناسی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دادیم تا بالاخره موفق شدیم این مجوز را دریافت کنیم.
وی افزود: اکنون،  ورزشکاران ما می توانند با خیال راحت و تحت قوانین رایج مملکت، زیرنظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی فعالیت خود را در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ادامه دهند و در مسابقات شرکت کنند.
 رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که انجمن هنرهای رزمی ترکیبی(MMA ) باید قوانین بین المللی را سرلوحه کار خود قرار دهد، این قوانین باید به تصویب شورای فنی فدراسیون برسد، بعد از شورای فنی هم باید وزارت ورزش و جوانان آن را تایید کند ، ضمن اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نیز باید نظارت و کنترل و تاییدیه ای به آن داشته باشد.
وی درباره فعالیت بانوان در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) در ایران گفت: فعالیت بانوان باید به تایید کمیته مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی برسد ، برای برپایی مسابقات در قفس هم باید  وزارت ورزش و جوانان مجوز بدهد.
بهتری در این خصوص تصریح کرد: این ورزش طبق قوانین جاری مملکت به صورت آماتور است ، برای بحث حرفه ای آن که در حال حاضر، شایع و رایج شده، درصدد هستیم تا از وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیریم و این مهم در آینده ای نزدیک رقم می خورد. 
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) سبک نیست و در نتیجه ما هم نمی توانیم سبک داری کنیم و برای آن درجات فنی صادر کنیم ، دان و مربیگری هم نداریم ، همه مربیان شاگردان خود را در رشته های مختلف آماده می کنند، بعد که آنها به سطح کافی از آمادگی رسیدند، می توانند در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی(MMA ) شرکت کنند.
وی افزود: انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) موظف است که قوانین داوری را از سازمان های معتبر جهانی بگیرد و در شورای فنی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی آن را به تصویب برساند ، برای یکسان سازی دانش و وحدت رویه داوران ایرانی ، ما می توانیم کلاس های داوری برگزار کنیم .
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیماتی که در خصوص انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) در فدراسیون گرفته می شود به استانها ابلاغ خواهیم کرد، برگزاری هر مسابقه ای  چه حرفه ای چه آماتور در کشور باید حتما زیرنظر انجمن باشد.


کد مطلب: 147517

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147517/برگزاری-مسابقات-رزمی-قفس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir