کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارت هوشمند عشایر توزیع می‌شود

20 فروردين 1400 ساعت 22:53

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: در حمایت از جامعه عشایری برای تهیه اقلام مورد نیاز معیشتی و دامی کارت هوشمند در بین جامعه عشایری توزیع می‌شود.


 رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: در حمایت از جامعه عشایری برای تهیه اقلام مورد نیاز معیشتی و دامی کارت هوشمند در بین جامعه عشایری توزیع می‌شود.

شاهپور علایی مقدم در سفر به خلخال اظهار کرد: در کنار توزیع کارت هوشمند برای جامعه عشایری در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از شکل‌گیری شرکت‌های تعاونی عشایری در حمایت از این اقشار تولیدکننده و مولد حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های عشایری کشور است که ما نیز به صورت گسترده از تامین نهاده‌های دامی عشایر و سایر نیازمندی‌های این جامعه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا امسال در مسیر تولید مشکلی نداشته باشند.
رئیس سازمان امور عشایری کشور بیان کرد: پوشش بیمه‌ای جامعه عشایری نیز از طریق صندوق روستایی و عشایری مورد حمایت بوده و انتظار می‌رود با حمایت‌های مجلس و تامین منابع مورد نیاز عشایر از مزایای این صندوق استفاده کنند.
در این بازدید نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نیز به راه‌اندازی اولین کارخانه تولید کنسانتره خوراک دام و آغاز فعالیت شرکت تعاونی عشایری در خلخال اشاره کرد و گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی جامعه عشایری توزیع کارت هوشمند عشایر در استان اردبیل نیز آغاز شده است.
میرغنی نظری افزود: مجلس در حمایت از صندوق بیمه عشایری و روستایی 3 هزار میلیارد تومان منابع برای این صندوق پیش‌بینی کرده تا حمایت و پشتیبانی‌ها در این حوزه انجام شود.
وی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس سازمان امور عشایری کشور احداث راه عشایری به طول 2.5 کیلومتر در خلخال آغاز شد.


کد مطلب: 147522

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147522/کارت-هوشمند-عشایر-توزیع-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir