۰
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰

رئال مادرید پیروز ال‌کلاسیکو شد

رئال مادرید در دیداری جذاب با نتیجه دو بر یک بارسلونا را از پیش‌رو برداشت تا خود را هم امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین کند.
رئال مادرید پیروز ال‌کلاسیکو شد
رئال مادرید در دیداری جذاب با نتیجه دو بر یک بارسلونا را از پیش‌رو برداشت تا خود را هم امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین کند.
به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند.
این دیدار جذاب که با میزبانی رئال برگزار شد با پیروزی دو بر یک این تیم به پایان رسید تا شاگردان زیدان سه امتیاز ارزشمند و روحیه‌بخش را به دست آورند.
رئال مادرید بازی را توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۱۴ توسط کریم بنزما روی پاس واسکز به گل رسید.
تونی کروس در دقیقه ۲۸ گل دوم رئال را به ثمر رساند. ضربه آزاد این بازیکن آلمانی بعد از برخورد با دو بازیکن بارسلونا به گل تبدیل شد تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر رئال به پایان رسد.
بارسلونا که چیزی برای از دست دادن نداشت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد، این درحالی بود که رئال ضد حملات مرگباری داشت و چند موقعیت خوب گلزنی را هم خلق کرد.
بارسلونا در دقیقه ۶۰ یکی از گل‌ها را توسط مینگوئز جبران کرد.
در دقایق پایانی بازی کاسیمیرو دو کارت زرد پیاپی را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
بارسلونا حملات همه جانبه‌ای را روی دروازه رئال ترتیب داد و حتی در دقایق پایانی یک توپ به تیر دروازه کوبید اما در نهایت بازی با همین نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید.
با این نتیجه اتلتیکو مادرید با ۶۶ امتیاز و یک بازی کمتر به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به رئال در صدر باقی ماند و بارسلونا هم با ۶۵ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.
کد مطلب: 147586
برچسب ها: ال کلاسیکو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *