کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر انقلاب:

مذاکره فرسایشی نشود

25 فروردين 1400 ساعت 20:20

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مذاکره با طرف‌های برجام نباید فرسایشی شود.


رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مذاکره با طرف‌های برجام نباید فرسایشی شود.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در محفل انس با قرآن تصریح کردند: درباره قضیه برجام و تحریم‌ها، ما سیاست کشور را اعلام کردیم و به مسئولین و در صحبت عمومی هم گفتیم. سیاست کشور معلوم است. تشخیص مسئولان ما این است که برویم مذاکره کنیم تا همین سیاست را اعمال کنیم.
ایشان ادامه دادند: ما بحثی نداریم در این زمینه منتها باید مراقبت بشود که مذاکره فرسایشی نباید باشد. نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین‌طور کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد.
مقام معظم رهبری افزودند: اینکه آمریکایی‌ها مدام اسم مذاکره با ایران می‌آورند، اینجور نیست که بخواهند مذاکره کنند تا حرف حقی را قبول کنند. آنها می‌خواهند مذاکره کنند تا یک حرف باطلی را تحمیل کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: همین سیاستی را که ما گفتیم؛ باید تحریم‌ها اول برداشته شود چون ما نسبت به وعده آنها خاطرجمع نیستیم. تا به حال ده‌ها بار به وعده‌شان عمل نکرده‌اند و ضد وعده عمل کرده‌اند، حالا هم همین کار را خواهند کرد.
ایشان با اشاره به رفتار اروپایی‌ها نیز اظهار کردند: این مذاکره‌کنندگان اروپایی گاه در جلسات خصوصی تصدیق می‌کنند که همین درست است و حق با ایران است اما در مقام تصمیم‌گیری تابع آمریکا هستند. بنابراین پیشنهادهایی هم که می‌کنند غالباً پیشنهادهای متکبرانه و تحقیرآمیزی است و حتی قابل نگاه‌کردن نیست.
مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب متعاقبا منتشر می‌شود.


کد مطلب: 147820

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147820/مذاکره-فرسایشی-نشود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir