کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله به مقر الحشدالشعبی

27 فروردين 1400 ساعت 13:57

تیپ ۳۰ الحشد الشعبی، نیروهای پیشمرگه را به حمله راکتی به مرکز ایست و بازرسی امنیتی وابسته به خود در استان شمالی نینوا به مرکزیت موصل متهم کرد.


تیپ ۳۰ الحشد الشعبی، نیروهای پیشمرگه را به حمله راکتی به مرکز ایست و بازرسی امنیتی وابسته به خود در استان شمالی نینوا به مرکزیت موصل متهم کرد.
به گزارش روز جمعه ایرنا، تیپ ۳۰ الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت که در رخدادی بی‌سابقه و ناخوشایند سحرگاه پنجشنبه یکی از مراکز ایست و بازرسی ما در نزدیکی کوه «باصخره» مورد حمله راکتی بزدلانه قرار گرفت؛ راکتی که از سمت مواضع نیروهای پیشمرگه که بر این کوه مشرف هستند، شلیک و در پی آن یکی از نیروهای الحشد مجروح شد.
بیانیه تیپ ۳۰ الحشد الشعبی (وابسته به گروه قومی شبک‌ ها) افزوده که این حمله واقعیت‌ها را بر همگان روشن و دروغ بودن ادعای این گروه‌ها را برملا کرد که ما را هر بار با اتهام‌های بی‌مورد و باطل در بر هم زدن امنیت منطقه متهم می‌کنند؛ اتهام‌هایی که با هدف پیشبرد طرح‌های مشکوک خود بوده است که تاکنون از تحقق آن ناتوان مانده اند.
تیپ ۳۰ الحشد الشعبی در پایان تهدید کرد تا زمان بر خاک مالیدن غرور این گروه‌ها خاطرمان آسوده نخواهد شد.
«قصی عباس»، نماینده استان نینوا در پارلمان عراق نیز پیشتر اعلام کرده بود که حمله به مقر تیپ ۳۰ الحشد الشعبی  در استان نینوا در واکنش به حمله پهپادی به فرودگاه اربیل انجام شده است.
فرودگاه بین‌المللی اربیل در کردستان عراق شامگاه چهارشنبه با پهپاد انفجاری ناشناس حامل «تی ان تی» هدف حمله قرار گرفت که منجر به تعطیلی همه پروازهای آن شد.


کد مطلب: 147890

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147890/حمله-مقر-الحشدالشعبی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir