۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹
مديرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا مطرح كرد:

ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب

شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در سال ۹۹ به رغم تحريم‌هاي ظالمانه و شرايط سخت كرونا موفق شد در زمينه توليد قالب و قطعه ركورد بزند و در بومي سازي قطعات و دستگاه ها كارنامه خوبي داشته باشد
ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب


شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در سال ۹۹ به رغم تحريم‌هاي ظالمانه و شرايط سخت كرونا موفق شد در زمينه توليد قالب و قطعه ركورد بزند و در بومي سازي قطعات و دستگاه ها كارنامه خوبي داشته باشد.


به گزارش سايپانيوز، مجید رمضانی مديرعامل شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در بازديد فرماندار تهران از اين مجموعه صنعتي، گفت: با تکیه بر توان متخصصان داخلي موفق شده ایم بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم ها را برطرف كنيم.
وي ادامه داد: صرفه جویی قابل توجه ارزی در بومی سازی دستگاه ها و قطعات و همچنین ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب و قطعه از جمله اقداماتي است كه در اين مجموعه صورت گرفته است.
فرماندار تهران همچنين در بازديد از شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، گفت: وجود ظرفیت های تولیدی مناسب در این شرکت نشان از رشد قابل توجه در صنعت تولید قطعات پرسی و ساخت قالب است و بدين جهت ضرورت دارد با حمایت مناسب ازشرکت هایی مانند شرکت قالب ها محدودیت های ناشی از نواقص مدیریتی را برطرف كنيم تا شرکت هاي صنعتي بيش از گذشته در بازارهای هدف نقش آفرین باشند.
وي تلاش شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در تحقق اهداف کلان گروه سایپا را ستودنی ارزیابی کرد و افزود: باعث افتخار است که چنین شرکتی با دانش و پرسنل جهادگر در مجموعه سایپا فعال است؛ اين امر نوید بخش آینده ای روشن در تولید قطعه، قالب و رفع  نیاز صنعت خودروی کشور است.
کد مطلب: 148075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *