کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعلیق شدن ۳دستگاه اتوبوس

3 ارديبهشت 1400 ساعت 9:43

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعلیق شدن ۳دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری بعلت تخلفات کرونایی در این استان خبر داد.


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعلیق شدن ۳دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری بعلت تخلفات کرونایی در این استان خبر داد.

"محمد حسین نصیری‌راد" روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا صدور بلیت بارنامه‌ها در پایانه‌های مسافر و بار به صورت الکترونیکی یا اینترنتی انجام می‌شود.
وی راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز را از دیگر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتقال کرونا در ترمینال‌ها عنوان و تصریح کرد: در تاکسی‌های برون شهری بر سوار کردن سه نفر به‌جای چهار نفر تأکید و اجرایی شده ‌است.
مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در اتوبوس‌های بین شهری و بین استانی نیز سعی کردیم که ۵۰ درصد از طرفیت مسافر کاهش داده شود.
نصیری راد از کنترل نامحسوس پایانه‌ها و خودروها در مسیر تردد خبر داد و تاکید کرد: در نظارت‌های انجام شده فعالیت سه دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری به دلیل انجام تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل‌ها از یک تا دو ماه معلق شد.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: علاوه بر کنترل ناوگان حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای حمل و نقل دیگر استان‌ها را نیز در مسیرهای مواصلاتی استان رصد می‌کنیم و در صورت مشاهده تخلف موارد به استان‌های مربوطه گزارش داده می‌شود.


کد مطلب: 148356

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/148356/تعلیق-شدن-۳دستگاه-اتوبوس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir