۰
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

توصیه الکاظمی به وزیرانش

نخست‌وزیر عراق تاکید کرد: وزیران دولت نباید برای اهداف انتخاباتی از وزارتخانه‌هایشان سوء‌استفاده کنند.
توصیه الکاظمی به وزیرانش
نخست‌وزیر عراق تاکید کرد: وزیران دولت نباید برای اهداف انتخاباتی از وزارتخانه‌هایشان سوء‌استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق امروز، سه شنبه در جلسه کابینه اشاره کرد، وزیران دولت برای خدمت رسانی روی کار آمده‌اند نه برای اهداف سیاسی لذا نباید از وزارتخانه‌هایشان برای مقاصد انتخاباتی بهره‌برداری کنند.
او تاکید کرد: وزیران باید در دفاترشان حاضر باشند و برای پیگیری مطالبات شهروندان و حل مشکلات و تسهیل اقدامات و برنامه‌ها و نیز اطلاع از تدابیر بهبود وضعیت مردم وارد تلاش میدانی شوند.
الکاظمی تصریح کرد:‌ ما عملکرد وزیران و مسؤولان را ارزیابی می‌کنیم و تصمیمات سختی خواهیم گرفت هدف ما خدمت به ملت و تصحیح اوضاع و رسیدن به انتخابات زودهنگام شفاف است.
نخست‌وزیر عراق از وزارت کشور خواست با قاطعیت و با استناد به قانون با هرکسی که مخل امنیت داخلی عراق شده و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد، برخورد کند.
او اشاره کرد: دولت کنونی دولت خدمات است و تلاشی برای رقابت انتخاباتی به منظور نیل به اهداف سیاسی نمی‌کند و تنها خدمت به شهروندان  را مدنظر دارد.
الکاظمی خطاب به وزیران گفت:‌ باید به یاد بیاورید که شما بنا به دلایل خدمت رسانی برای خدمت به ملت آمدید نه برای اهداف سیاسی و قبل از فکر کردن به نامزدی در انتخابات باید توجه داشته باشید که از وزارتخانه‌هایتان برای انتخابات سوء استفاده نکنید. 
کد مطلب: 148782
برچسب ها: عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *