کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حشمتیان اعلام کاندیداتوری کرد

8 ارديبهشت 1400 ساعت 9:47

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان طی بیانیه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.


رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان طی بیانیه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
به گزارش ایسنا، قدرتعلی حشمتیان در نشست خبری شامگاه سه‌شنبه (۷ اردیبهشت) با اشاره به برنامه‌های خود برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تصمیم گرفتم بیایم تا فساد را ریشه کن کنم و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی عینیت یابد و ایران را سربلند و ایرانی را در سراسر گیتی سربلندتر کنم.
وی یادآور شد: من از رد صلاحیت ترسی ندارم چرا که نقطه تاریکی در کارنامه من نیست. من مال و اموال خود را از صفر تا صد در اختیار قوه قضاییه قرار می‌دهم و کابینه ائتلافی‌ام از مستقلان و حتی اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل خواهد بود.
حشمتیان با اشاره به جلسات جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: محسن هاشمی گفت بنا به دلایلی نمی‌خواهم کاندیدای ریاست جمهوری شوم و عزت‌الله ضرغامی گفت نیاز به کمک هیچ جریانی ندارم، بنابراین سه نامزد جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اینجانب، علی مطهری و سردار حسین دهقان خواهیم بود.
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در پایان گفت: شعار من برای این دوره از انتخابات «آسایش دو گیتی نه افراط و نه تفریط» است و معاون اول کابینه‌ام رضا رحمانی، وزیر سابق صنعت معدن و تجارت خواهد بود.


کد مطلب: 148805

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/148805/حشمتیان-اعلام-کاندیداتوری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir