کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تایید صلاحیت ۸۶درصد داوطلبان شوراهای تهران

9 ارديبهشت 1400 ساعت 17:29

هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بیش از ۸۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.


هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بیش از ۸۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای انجام وظایف قانونی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، پس از بررسی سوابق، اسناد و مدارک ۲ هزار و ۴۲۷ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیأت اجرائی شهرستان تهران، هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران تعداد ۹۷ نفر (حدود ۴ درصد) به دلیل نقص مدارک ثبت نامی و تعداد ۲۳۲ نفر (حدود ۱۰ درصد) به دلیل عدم استعفاء داوطلبان مسئول در سمت‌های مقرر در قانون و سایر موارد رد صلاحیت شده‌اند و تعداد ۲ هزار و ۰۹۸ نفر(حدود ۸۶ درصد) از داوطلبان واجد الشرایط تایید صلاحیت شده‌اند.

داوطلبانی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند برای تکمیل پرونده و رفع نواقص و یا اعتراض به رد صلاحیت خود، از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مرکز هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران واقع در بلوار کردستان، سالن ورزشی شهدای کردستان مراجعه و درخواست رسیدگی مجدد خود را تحویل دهند.

هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران نیز در مهلت مقرر قانونی به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را حداکثر تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به داوطلبان اعلام خواهد کرد.


کد مطلب: 148940

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/148940/تایید-صلاحیت-۸۶درصد-داوطلبان-شوراهای-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir