۰
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱

بررسی قند خون با کمک ساعت "اپل"

شرکت "اپل" قصد دارد با همکاری یک شرکت انگلیسی، ساعت‌های خود را به قابلیت بررسی قند خون مجهز کند.
بررسی قند خون با کمک ساعت "اپل"
شرکت "اپل" قصد دارد با همکاری یک شرکت انگلیسی، ساعت‌های خود را به قابلیت بررسی قند خون مجهز کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شایعات بلندمدت در مورد ساعت "اپل" (Apple) با قابلیت بررسی قند خون، به تازگی اعتبار کسب کرده‌اند.
گزارش‌ها حاکی از این هستند که شرکت انگلیسی "Rockley Photonics" اعلام کرده که اپل، بزرگترین مشتری آن در دو سال گذشته بوده است و برای توسعه محصولات آینده خود، با این شرکت قرارداد دارد.
تمرکز Rockley Photonics بر حسگرهایی است که میزان قند خون، فشار و حتی میزان الکل خون را ردیابی می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که حداقل یکی از این ویژگی‌ها در آینده در ساعت‌های اپل وجود خواهند داشت.
در حال حاضر، علاقه زیادی به حسگرهای پوشیدنی قند خون وجود دارد که نیازی به سوزن ندارند. اگر شرکت اپل بتواند این فناوری را به محصولاتی مانند ساعت وارد کند، مزایای زیادی برای افرادی به همراه خواهد داشت که از سوزن زدن به خود برای بررسی دیابت خسته هستند.
سایر محصولات Rockley Photonics نیز می‌توانند برای کاربران سودمند باشند. ردیابی فشار خون نیز می‌تواند کاربر را نسبت به مواردی مانند استرس آگاه کند. این که این موضوع می‌تواند امکان‌پذیر شود یا خیر، موضوع دیگری است.
شرکت اپل هنوز باید مواردی مانند دوام باتری و هزینه را در نظر بگیرد. حتی اگر تولید این محصول امکان‌پذیر شود، علاقمندان باید مدتی منتظر این ویژگی‌ها بمانند.
کد مطلب: 149265
برچسب ها: اپل قند خون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *