۰
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

پخش تصاویری از عملیاتهای سردار سلیمانی

مستند «قاسم» روایتی از تولد تا شهادت سردار قاسم سلیمانی است و فعالیت‌های او در میدان عمل را به تصویر کشیده است.
پخش تصاویری از عملیاتهای سردار سلیمانی
 
مستند «قاسم» روایتی از تولد تا شهادت سردار قاسم سلیمانی است و فعالیت‌های او در میدان عمل را به تصویر کشیده است.
به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «قاسم» به کارگردانی مهدی فارسی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
مستند «قاسم»، روایتی از سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است و از زمان تولد تا شهادت ایشان را به تصویر کشیده است. در بخش مهمی از این مستند، رشادت‌های سردار سلیمانی در محور مقاومت و مبارزه با داعش در عراق به نمایش درآمده است. همچنین تصاویری کمتر دیده شده از حضور ایشان در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس و پیش از آن، ایام کودکی و نوجوانی سردار سلیمانی در این مستند دیده می‌شود.
در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور ابراهیم متقی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل خارجی و مهدی ذاکریان، استاد حقوق و روابط بین‌الملل برگزار می‌شود و در آن فعالیت‌های چند دهه‌ای سردار سلیمانی در عرصه «میدان و عمل» و تاثیرگذاری آن بر دیپلماسی خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۴ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
کد مطلب: 149361
برچسب ها: سردار سلیمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *