۰
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵

برگزاری وبینار گرامیداشت هفته معلم

وبینار گرامیداشت مقام معلم به همت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز با حضور حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه و دکتر جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری وبینار گرامیداشت هفته معلم
وبینار گرامیداشت مقام معلم به همت  مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز با حضور حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه و دکتر جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد.
 دکتر جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در ابتدای این وبینار با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اقتدا به این امام بزرگوار را به عنوان معلم اخلاق و عدالت در جامعه اسلامی ضروری دانست.
وی با بیان این‌که آموزش‌های بدون کاربرد در جامعه مفهومی ندارد، تاکید کرد: آموزش‌ها باید کاربردی باشند.
دکتر محسنی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اساتید و معلمان به خصوص اساتید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز، ادامه داد: هدف دانشگاه علمی کاربردی، مهارت محوری و تربیت دانشجویان مهارت محور در بازار اشتغال جامعه است.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: اگر آموزش‌ها کاربردی باشند و دانشجویان بتوانند از آن‌ها بهره ببرند، جوانانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند اندوخته‌های خود را در جامعه پیاده سازی کنند.
وی تاکید کرد: برای پیشرفت در جامعه و توسعه در بخش‌های مختلف، وجود افراد کاربردی و موردنیاز بازار در پی ارائه آموزش‌های کاربردی لازم است.
رباب نوروزی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز نیز در ادامه این جلسه، با تقدیر از زحمات اساتید این مرکز در تربیت دانشجویان کاربردی، گفت: تجلیل از این معلمان تنها مختص یک روز نیست و ما همواره از زحمات اساتید محترم قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان این‌که هیچگاه حق الزحمه‌های پرداختی به اساتید پاسخ گوی زحمات آن‌ها نخواهد بود، افزود: مدارک و استنادات اساتید محترم مرکز را در راستای انتخاب اساتید برتر کشوری به دانشگاه جامع علمی کاربردی ارسال کردیم که در این راستا تعدادی از این اساتید نیز به عنوان منتخبان استانی معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: مدارک منتخبان استانی نیز به دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ارسال شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد خبرهای خوش در این خصوص باشیم و اساتید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز به عنوان اساتید برتر کشوری انتخاب شوند.
نوروزی در ادامه با اشاره به فعالیت و حضور فعال اساتید مرکز در حوزه مهارت و کارآفرینی، گفت: انتظار داریم که اساتید تلاش بیشتری در راستای ایجاد کارآفرینی و کسب وکار برای دانشجویان مرکز در حوزه‌های مختلف داشته باشند و برای توسعه واحدهای فناور و کارآفرینی دانشجویان ما را بیشتر یاری دهند.
وی متذکر شد: در این راستا منتظر دریافت هرگونه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه اساتید در حوزه‌های مختلف هستیم.
کد مطلب: 149464
برچسب ها: معلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *