۰
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹

مجوزی برای دفاتر انتخاباتی صادر نشده است

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: باتوجه‌به اینکه فرایند تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده، بر همین اساس هیچ مجوزی برای فعالیت دفاتر انتخاباتی صادر نشده است.
مجوزی برای دفاتر انتخاباتی صادر نشده است
 رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: باتوجه‌به اینکه فرایند تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده، بر همین اساس هیچ مجوزی برای فعالیت دفاتر انتخاباتی صادر نشده است.
موسی خلیل الهی در هفتمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با بیان این‌که دشمنان نظام و کشور با توسل به هر طریقی بهانه‌ای به دنبال ضربه واردکردن به انتخابات هستند، اظهار کرد: باید دست‌به‌دست هم بدهیم و از تمام ظرفیت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات بهره‌مند شویم.
وی افزود: یکی از اولویت ها در برگزاری انتخابات جلب مشارکت گستره مردم بوده و در این‌خصوص هیچ‌گونه اقدامات شائبه برانگیز که با تخریب و القای مطالب منفی موجب کاهش مشارکت شده و انتخابات را تحت تأثیر بگذارد، قابل گذشت نبوده و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به فعالیت‌های شائبه برانگیز برخی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی که دارای سمت دولتی بوده یا عضو فعلی شورای شهر هستند درصورتی‌که بدون توجه به قانون و مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات جرایم انتخاباتی، اقداماتی شائبه برانگیز را انجام داده‌اند ضمن شناسایی و تشکیل پرونده با آنها بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
وی در خصوص انتشار نامه‌های تأیید صلاحیت ارسالی از سوی فرمانداری‌ها به داوطلبان در فضای مجازی ، تصریح کرد: انتشار اسناد محرمانه وصف کیفری داشته و هرکسی این اسناد را منتشر کند بر اساس قانون پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد.
به گزارش روابط‌عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، خلیل الهی در رابطه‌ با فعالیت برخی دفاتر به‌عنوان ستادهای انتخاباتی، تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه فرایند تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده بر همین اساس هیچ مجوزی برای فعالیت دفاتر انتخاباتی صادر نشده و در صورت مشاهده مکان‌هایی به‌منظور انجام فعالیت‌های انتخاباتی ایجاد شده ابتدا تذکر داده می‌شود و در صورت عدم توجه پلمب خواهد شد.
کد مطلب: 149465
برچسب ها: آذربایجان شرقی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *