۰
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۴

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را در بازار آزاد امروز ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان بیان و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز دو هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نشان می دهد
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم ساعت ۱۸ امروز در بازار آزاد یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز ۳۰ هزار تومان کاهش نشان می دهد.
محمد کشتی آرای افزود: نیم سکه نیز در این ساعت با ۱۶ هزار تومان کاهش ۵۶۶ و ربع سکه هم با هفت هزار تومان کاهش ۲۸۵ هزار تومان داد و ستد شد.
وی قیمت هر قطعه سکه یک گرمی را نیز در ساعت ۱۸ امروز در بازار آزاد ۱۷۰ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار در همین ساعت۵۰۶ و هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
کشتی آرای قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را در بازار آزاد امروز ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان بیان و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز دو هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نشان می دهد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: هر اونس طلا، امروز در بازارهای جهانی ۱۷۴۸ دلار معامله شد که در مقایسه با دیروز سه دلار کاهش داشت.
دبیر شورای عالی کانون صرافان ایرانیان نیز گفت : هر دلار آمریکا امروز در ساعت ۱۸ در صرافی ها دو هزار و ۷۷۰ تومان خریداری و دو هزار و۸۲۰ تومان فروخته شد که درمقایسه با ساعت ۱۳ دیروز ۸۰ تومان کاهش نشان می دهد.
وی افزود: هر یورو نیز در همین ساعت در صرافی ها سه هزار و ۶۷۰ تومان خریداری و سه هزار و ۷۴۰ تومان فروخته شد که نسبت به ساعت ۱۳ دیروز حدود۹۰ تومان کاهش داشت.
احمد لواسانی گفت: هر درهم امارات نیز در صرافی ها در همین ساعت با ۵۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۷۳۰ تومان خریده و ۷۵۰ تومان فروخته شد.
کد مطلب: 14968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *