۰
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹

کشف ۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد.
کشف ۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدی" افزود: اظهار داشت: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون سوخت رسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.  
وی اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از این کامیون و از نوع گازوئیل از این کامیون کشف شد.  
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکل پرونده به منظور صدور حکم لازم به دستگاه قضایی تحویل شد.
وی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.
۲ تن برنج احتکار شده در سرپل ذهاب کشف شد  
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز از کشف ۲ تن برنج احتکار شده ایرانی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبرداد.   
سرهنگ "منوچهر رضایی" افزود: پس از اطلاع ماموران از وجود مقدار زیادی برنج احتکار شده در در یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.  
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کشف محل احتکار نسبت به انجام بازرسی های لازم پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام کردند.  
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: در جریان این بازرسی ۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و صاحب آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.
کد مطلب: 149897
برچسب ها: قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *