کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار میبد:

محله گرایی مانع است

26 ارديبهشت 1400 ساعت 19:36

فرماندار میبد گفت: مدیران ، کارشناسان و برنامه ریزان اجتماعی برای استفاده کامل از ظرفیت‌های شهرستان ، پیشبرد ارتقای امور، عمران ، آبادانی و زیباسازی شهرها باید از بخشی نگری و محله‌گرایی دوری کنند.


 فرماندار میبد گفت: مدیران ، کارشناسان و برنامه ریزان اجتماعی برای استفاده کامل از ظرفیت‌های شهرستان ، پیشبرد ارتقای امور، عمران ، آبادانی و زیباسازی شهرها باید از بخشی نگری و محله‌گرایی دوری کنند.

به گزارش ایرنا، حسین فلاح روزیکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان افزود: مورد توجه قرار دادن مقابله با آسیب ها و همچنین تربیت اجتماعی  و ایجاد نشاط در جامعه از جمله فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر در کنار عمران و آبادانی است.
وی در ارتباط با عملکرد شورای شهر پنجم هم اظهار کرد: در این دوره کمترین حاشیه بین شهرداری ، شورا و اداره های مختلف دولتی گزارش شد.
به گفته فرماندار میبد با پیگیری نماینده سابق مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، نماینده فعلی و همچنین امام جمعه مرکز شهرستان و استاندار یزد راه اندازی مجدد کارخانه فولاد با گذر از مباحث حقوقی بسیار پیچیده  و با وارد شدن ایمیدرو مورد توجه قرار گرفت و در آینده نزدیک فعالیت این کارخانه با انجام حسابرسی‌ها و برگزاری نشست‌های هیات مدیره آغاز می‌شود.
وی انتخاب میبد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی را یک فرصت برای صادرات، واردات کالاها، توسعه صنعتی و اقتصادی شهر خواند که از سوی مسوولان و امام جمعه و نمایندگان سابق و فعلی در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد.
فلاح برنامه‌ریزی انتخاب مجموعه هیات مدیره شایسته و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی  و مشارکت مردم برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی را خواستار شد.
وی در ادامه به مشارکت خیران حوزه صنعت در ساخت و ساز مدارس ،مکان های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و مورد توجه قرار دادن آسیب های اجتماعی به دلیل حضور افراد دیگر مناطق کشور برای کار در واحدهای تولیدی در شهر را نیز پروسه‌ای مهم خواند که باید با همکاری مردم در فرهنگ سازی و سرمایه گذاری روی تربیت اجتماعی فرزندان و آگاه سازی آنها برای تعامل در اجتماع و دوری از ضد ارزش‌ها انجام شود. 
در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در این نشست با اشاره به تعداد صندوق های پیش بینی شده رای در این شهرستان گفت: از مجموع ۹۰ شعبه اخذ رای ، ۱۳ صندوق برای بخش بفروئیه ، هشت صندوق در بخش ندوشن و ۶۹ صندوق اخذ رای نیز برای شهر میبد پیش بینی شد.
رسول نصیری اضافه کرد: حدود ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ در میبد هستند.
وی دوری از نشر اخبار کذب و بدون منبع و  مشارکت در حضور حداکثری مردم در انتخابات را نیز یادآور شد.
این مسوول همچنین با تشکر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان شهرستان و قرارگاه شهید سلیمانی در کنترل انتشار کرونا ، وضعیت این ویروس در میبد را نارنجی و کمتر از آن اعلام کرد.
وی میانگین بستری روزانه شهرستان را ۲ و سه دهم درصد و آخرین آمار بستری  را پنج نفر بستری در بخش کرونا  و سه نفر بستری در بخش ویژه کرونا عنوان کرد.
نصیری در ادامه به انجام اقدامات از ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای کنترل اوج کرونا اشاره کرد و سه هزار و ۳۲۷ مورد بازدید در حوزه بهداشت محیط ، ۱۵۹ مورد اخطار ، ۲۶۹ مورد پلمب واحدهای صنفی ، ۹۱۷ مورد بازرسی کارخانه ها، واحدهای تولیدی ، ۹۵ مورد اخطار و ۱۱۲ مورد پلمب واحدهای صنعتی و تولیدی  اشاره کرد.
معاون فرمانداری میبد گروه های هدف واکسیناسیون را کادر بهداشت و درمان ، افراد ساکن در خانه سالمندان ، بیماران خاص ، جانبازان ، کارکنان شهرداری و نظام پزشکی عنوان کرد که به طور میانگین ۵۰ درصد جامعه هدف واکسینه شدند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی افراد هم به صلاحدید خود برای واکسیناسیون مراجعه نکردند، ادامه داد: در مجموع ۸۲۳ مورد واکسیناسیون از ۷۵ تا ۸۰ سال انجام شد و  ۲ هزار و ۷۸۷ دوز واکسن دریافت کردند.
مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.
انتخابات ریاست جمهوری  و شورای شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه آینده برگزار می شود. 


کد مطلب: 150354

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150354/محله-گرایی-مانع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir