کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال بازیگر پیشکسوت به icu بر اثر کرونا

27 ارديبهشت 1400 ساعت 9:47

اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از بستری شدن در بیمارستان به سبب ابتلا به ویروس کرونا، ساعاتی قبل به دلیل گرفتگی قلبی به بخش مراقب‌های ویژه (icu) منتقل شد.


اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از بستری شدن در بیمارستان به سبب ابتلا به ویروس کرونا، ساعاتی قبل به دلیل گرفتگی قلبی به بخش مراقب‌های ویژه (icu) منتقل شد.
اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که روز بیستم اردیبهشت ماه به سبب ابتلا به ویروس کرونا و درگیری ۳۰ درصدی ریه این بازیگر در بیمارستان بستری شده بود، عصر روز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) به دلیل گرفتگی قلبی به بخش مراقب‌های ویژه (icu) بیمارستان نیکان منتقل شد.
خبر انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه، مانند ابتلا و بستریی شدن یکتا در بیمارستان را محمد یکتا فرزند این بازیگر دوست‌داشتنی و پیشکسوت اعلام کرده است.
محمد یکتا همچنین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام پدرش ضمن اعلام این خبر از مردم خواست برای اسدالله یکتا دعا کنند و نوشته است: محتاج دعای شما عزیزان هستیم یقینا با دقت بالای پزشکان، کادر درمان و دعاهای شما به زودی پدرم کنارمان خواهند بود…»
به گزارش ایرنا، اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۲۶ است که پیشینه تئاتری دارد. او در کارنامه نیم قرن فعالیت حرفه‌ای خود سابقه بازی در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی را دارد.
از جمله آثاری که یکتا در طی پنج دهه فعالیتش در عرصه بازی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به فیلم‌هایی چون «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «نهنگ عنبر ۲»، «خفه‌گی»، «ماه تی تی»، «گشت ۲»، «رسوایی» و «چند می‌گیری گریه کنی» اشاره کرد.
یکتا با بازی در فیلم‌هایی مانند «هامون»، «بوی کافور، عطر یاس»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و  «کاکادو» تجربه همکاری با کارگردان‌های بزرگ و شناخته شده سینمای ایران چون داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کمال تبریزی، تهمینه میلانی را در کارنامه خود دارد.
بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «چاق و لاغر»، «هزاران چشم» «فوتبالیست‌ها»، «داستان یک زندگی» و «ستایش ۳» بخش دیگری از کارنامه بازیگری اسدالله یکتا در قاب تلویزیون است.


کد مطلب: 150391

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150391/انتقال-بازیگر-پیشکسوت-icu-اثر-کرونا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir