کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرونده مسکن مهر تا مرداد بسته می شود

27 ارديبهشت 1400 ساعت 15:54

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی در نشست پیگیری اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر گفت: در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر از مجموع یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۸۸ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این نکته که از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر چندین زیرمجموعه از وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت مساکن مهر در کشور بوده‌اند افزود: در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر سازمان ملی زمین و مسکن، در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید مسئول ساخت و اتمام طرح مسکن مهر هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شرایط این واحدهای باقیمانده هم گفت: این واحدها عموماً در مراحل پایانی کار هستند و تنها مواردی مثل نازک کاری و محوطه سازی آنها باقی مانده که این موارد هم تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است طی هفته گذشته تمامی ادارات کل راه و شهرسازی در نشست‌های جداگانه گزارشی از روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر را به اطلاع مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر رساندند.

خاطرنشان می‌شود دولت دوازدهم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به کار خود خاتمه می‌دهد.


کد مطلب: 150437

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150437/پرونده-مسکن-مهر-مرداد-بسته-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir