۰
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵
معاون سپاه بوشهر:

انتخابات مظهر اقتدار ملی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی یک کشور است و همه باهم باید برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن این اتفاق مهم و موثر در کشور تلاش کنیم.
انتخابات مظهر اقتدار ملی است
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی یک کشور است و همه باهم باید برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن این اتفاق مهم و موثر در کشور تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا، سرهنگ علی غضنفری روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز بسیج عشایر افزود: ملت ایران با حضور پرشور و حداکثری در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند و این حضور موثر کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون نگه می‌دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز غرب به دنبال سوء استفاده، ایجاد دوگانگی در انتخابات و به چالش کشیدن این فضا است بنابراین لازم است قشرهای مختلف جامعه اهمیت این برهه حساس را درک کنند.
وی با اشاره به سابقه ایستادگی عشایر در دوران رژیم پهلوی و هشت سال دفاع مقدس بعنوان نگین کشور در عرصه مقاومت افزود: عشایر در روزهای دفاع مقدس که ارتش و سپاه هنوز آمادگی کامل را برای دفاع از کشور نداشتند به عنوان مرزداران با سلاح‌های دست‌ساز خود از جاده‌های ارتباطی دفاع کرده و حماسه آفریدند.
غضنفری ادامه داد: عشایر کشور و استان در عرصه‌های مختلف تولید، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه کرده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: لازم است نقش‌آفرینی و حماسه‌آفرینی‌های عشایر با تولید مستند و تالیف کتاب ثبت و به جوانان منتقل شود.
غضنفری گفت: امروز ما به خود می‌بالیم که مردان غیوری مانند عشایر برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارند.
مدیر کل امور عشایری استان بوشهر در این مراسم با اهدای لوح سپاس از رضا حیدری راد مسئول سازمان بسیج عشایری استان بوشهرقدردانی کرد.
۲۹ اردیبهشت یادآور دیدار تاریخی عشایر با امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و تجدید عهد و پیمان با ایشان است که به عنوان روز بسیج عشایر نام‌گذاری شده است.
کد مطلب: 150610
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *