۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸

بازگشت کوین اسپیسی به سینما

کوین اسپیسی که بعد از چندین اتهام جنسی در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده بود، اکنون با حضور در یک فیلم ایتالیایی به دنیای سینما باز می‌گردد.
بازگشت کوین اسپیسی به سینما
کوین اسپیسی که بعد از چندین اتهام جنسی در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده بود، اکنون با حضور در یک فیلم ایتالیایی به دنیای سینما باز می‌گردد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی قصد دارد بعد از چند سال به دنیای بازیگری بازگردد تا در یک فیلم ایتالیایی به کارگردانی فرانکو نرو نقش آفرینی کند.
لوییس نرو تهیه کننده این فیلم که با بودجه کمی ساخته خواهد شد این خبر را تایید کرده و می‌گوید اسپیسی برای یک نقش کوتاه و به عنوان یک حضور افتخاری در این فیلم بازی خواهد کرد. به گفته او اسپیسی در این فیلم نقش یک کاراگاه پلیس را دارد. فرانکو نرو در این فیلم نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.
پس از چندین اتهام جنسی که در اواخر سال ۲۰۱۷ به کوین اسپیسی وارد شد، این فیلم اولین حضور اسپیسی در یک پروژه سینمایی محسوب می‌شود.
ونسا ردگریو دیگر ستاره این فیلم است و در نقش همسر فرانکو نرو که یک معلم پیانو است ظاهر خواهد شد. البته حضور او به این بستگی دارد که بتواند از انگلیس به ایتالیا برود. فرانکو نرو درباره همکاری با کوین اسپیسی گفت: بسیار خوشحال هستم که کوین اسپیسی برای بازی و همکاری در این فیلم سینمایی موافقت کرد. اسپیسی یک بازیگر بزرگ است و بیش از این نمی‌توانم برای شروع فیلمبرداری این فیلم صبر کنم. تا به این لحظه کوین اسپیسی از صحبت درباره این فیلم خوداری کرده است.
به گفته وبسایت فیلم ایتالیا، این فیلم داستان فراز و نشیب‌های یک هنرمند نابینا را به تصویر می‌کشد که با گوش دادن به صدای انسان‌ها استعداد فوق العاده‌اش را نمایان می‌کند.
آخرین حضور کوین اسپیسی در سینما به فیلم «باشگاه پسران بیلیونر» محصول سال ۲۰۱۸ برمی گردد که تحت تاثیر اتهامات وارده به این بازیگر قرار گرفت و در گیشه تنها ۲٫۷ فروش داشت.
کد مطلب: 150929
برچسب ها: کوین اسپیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *