۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

مشارکت کسب‌وکارها در تهیه بسته انتخاباتی

سازمان فناوری اطلاعات ایران از فراخوان همکاری کسب‌وکارها در «طرح بسته انتخاباتی فناوری اطلاعات» ویژه نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.
مشارکت کسب‌وکارها در تهیه بسته انتخاباتی
 سازمان فناوری اطلاعات ایران از فراخوان همکاری کسب‌وکارها در «طرح بسته انتخاباتی فناوری اطلاعات» ویژه نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سازمان فناوری اطلاعات با اعلام فراخوان از کسب و کارها خواست در طرح بسته انتخاباتی که قرار است برای نامزدها تهیه شود مشارکت کنند.  
بنابر اعلام سازمان فناوری اطلاعات در راستای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ابزارهای فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد با همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه، اقدام به طراحی و اجرای «بسته انتخاباتی فناوری اطلاعات» کنند.
هرگونه فعالیت در این زمینه بر اساس مصوبه کمیسیون تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صورت خواهد پذیرفت.
خدمات معرفی شده برای بسته های مورد در قالب خدمات تبلیغات دیجیتال،  خدمات پایش شبکه‌های اجتماعی،  خدمات استریمینگ و پخش زنده اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی،  خدمات میزبانی و تهیه پادکست و خدمات میزبانی سایت‌های نامزدهای انتخاباتی ارائه خواهد شد.
شرکت‌های فعال مایل به همکاری می توانند پس از دریافت کد نوآفرین در سامانه (irannoafarin.ir) از طریق رایانامه این سامانه (irannoafarin@ito.gov.ir)، اعلام آمادگی کنند.  
سازمان فناوی اطلاعات تاکید کرد استفاده از نام و برند شرکت در تبلیغات انتخاباتی منوط به رضایت شرکت خدمات دهنده است و شرکت ها می توانند تا ۶ خردادماه در این فراخوان شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، پیشتر آذری‌جهرمی در توئیتر خود از اینترنت رایگان برای مردم خبر داده و گفته بود: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و به‌منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به‌جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یک‌ماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه (۲۸ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.
کد مطلب: 150967
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *