۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۱

هشدار روسیه از احتمال تحرکات تروریست‌ها

میخاییل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه از احتمال اعمال تحریک آمیز تروریست ها در روز انتخابات سوریه خبر داد.
هشدار روسیه از احتمال تحرکات تروریست‌ها
 میخاییل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه از احتمال اعمال تحریک آمیز تروریست ها در روز انتخابات سوریه خبر داد.
به گزارش ایرنا، بوگدانف روز دوشنبه به خبرگزاری تاس گفت: احتمال زیاد وجود دارد که اعمال تحریک آمیز برای مخدوش کردن فضا و جریان برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری سوریه اتفاق بیفتد. زیرا متاسفانه هنوز تروریست ها در منطقه از جمله در سوریه بطور کامل شکست نخورده و پیروزی کامل بر آنها بدست نیامده است.  
 انتخابات ریاست جمهوری سوریه قرار است روز چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود.  
«مرکز آشتی ملی» روسیه در سوریه درباره استفاده تروریست ها از مواد شیمیایی با هدف برهم زدن فضای انتخابات ریاست جمهوری سوریه هشدار داد و اعلام کرد که گروه تروریستی «جبهه النصره» در حال جمع‌آوری مواد سمی در ادلب است و می‌خواهد از آنها علیه غیرنظامیان استفاده کند.
به گزارش ایرنا، مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه اعلام کرد که تروریست‌ها برای استفاده از مواد سمی در استان ادلب در شمال سوریه قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده در این کشور که قرار است چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، آماده می‌شوند.
«الکساندر کاربوف» نایب رئیس مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد که عناصر مسلح گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) برای انجام حملات شیمیایی علیه نظامیان سوری و متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی، در حال برنامه‌ریزی است.
دیدار نمایندگان روسیه و آمریکا  
نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در ادامه مصاحبه با تاس گفت که نمایندگان ویژه روسیه و آمریکا در گروه ۴ صلح خاورمیانه با  یکدیگر دیدار می کنند.
بوگدانف با بیان این که گروه صلح خاورمیانه باید راهکار سیاسی پایداری را برای حل و فصل مناقشه فلسطین و اسراییل بیابد، افزود: نشست این گروه باید هر چه سریعتر برگزار شود.  
نظامی‌های اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه حملات و تجاوزهای وحشیانه خود به باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که در نتیجه جنگ ۱۲ روزه، ۲۴۸ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد، ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالمند بودند.
کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته آتش بس را در این درگیری پذیرفت.
کد مطلب: 150981
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *