۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

دستگیری عامل ارتکاب قتل سه نفر

عامل ارتکاب قتل سه جوان ۲۹، ۲۳ و ۳۱ ساله در لارستان استان فارس با تلاش کارآگاهان پلیس انتظامی این شهرستان پس از حدود یک سال از وقوع این قتل دستگیر و روانه زندان شد.
دستگیری عامل ارتکاب قتل سه نفر
 عامل ارتکاب قتل سه جوان ۲۹، ۲۳ و ۳۱ ساله در لارستان استان فارس با تلاش کارآگاهان پلیس انتظامی این شهرستان پس از حدود یک سال از وقوع این قتل دستگیر و روانه زندان شد.
 فرمانده انتظامی استان فارس روز دوشنبه با تشریح جزئیات بیشتر گفت: ۳۰ اردیبهشت سال گذشته (۹۹) در یکی از روستاهای لارستان فردی سه تن را با اسلحه جنگی کلاش به قتل رساند و از محل وقوع جرم متواری می‌شود.
سردار رهام بخش حبیبی  اظهار داشت: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان از همان زمان وقوع حادثه و بر اساس اظهارات اهالی محل مشخص شد که قاتل با افراد متوفی نسبت خانوادگی نزدیک داشته و به دلیل اختلافات قبلی اقدام به چنین کاری کرده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به استان هرمزگان متواری شده است.
سردار حبیبی یادآور شد: ماموران انتظامی پس از چند ماه کار اطلاعاتی مخفیگاه قاتل در کوه‌های اطراف شهرستان "حاجی‌آباد" از توابع هرمزگان را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام شدند.
وی با بیان اینکه قاتل قبل از حضور مأموران از بندرعباس به استان کرمان نقل مکان کرده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که از قاتل حمایت و در فرار و مخفی کردن وی نقش اساسی داشتند را دستگیر و به لارستان انتقال دهند.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه با پیگیری مجدانه پلیس قاتل که متوجه دستگیری هر دو دوست خود که آذوقه و مکان استراحت برای وی مهیا می‌کردند شده بود از کرمان به فارس اعزام و خود را تسلیم پلیس کرد.
فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتل ۳۷ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه یک قبضه اسلحه جنگی کلاش از متهم کشف شده است،  گفت: با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش‌های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می‌توان جلوی بسیاری از حوادث و جرایم جبران ناپذیر را گرفت.
سردار حبیبی ادامه داد: نیروی انتظامی با قاطعیت اخلال گران نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و در کمترین زمان ممکن گزارش کنند.
لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
کد مطلب: 150984
برچسب ها: قتل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *