۰
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
عضو فراكسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی:

حرکت سایپا به سوی تولید خودرو باکیفیت

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین می‌تواند به نیازهای مشتریان و سلایق مختلف پاسخ دهد، گفت: حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای با کیفیت قابل تحسین است
حرکت سایپا به سوی تولید خودرو باکیفیت

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین می‌تواند به نیازهای مشتریان و سلایق مختلف پاسخ دهد، گفت: حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای با کیفیت قابل تحسین است.
به گزارش سایپانیوز به نقل از پرشین خودرو، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با استقبال از حرکت شرکت سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت و شاسی ‌بلند و عرضه شش خودروی جدید در مدت دو سال اظهار داشت:‌ انتظار مردم و مسئولان از شرکت‌های خودروسازی به خصوص سایپا این است که با توجه به نیاز داخلی جامعه برای طیف‌های مختلف درآمدی، خودرو تولید کنند تا هم نیاز داخل برطرف شود و هم بتوانند خودرو صادر کنند.
وی تأکید کرد: مردم در صورتی از شرکت‌های خودروسازی رضایت خواهند داشت که خودروی باکیفیت تولید شود و قیمت خودرو نیز مناسب باشد.
عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کیفیت همواره مدنظر مردم و مشتریان است و موجب کشش بازار و فروش بیشتر محصولات می‌شود. بنابراین هر اندازه سایپا به تولید خودروی باکیفیت بیندیشد به همان اندازه در جلب رضایت مشتریان موفق خواهد بود.
فرخی افزود: باید با تولید خودروهای باکیفیت که در قالب سیاست سایپای نوین قابل تحقق است، با صنعت خودروی بین‌المللی رقابت کرد و انتظار ما این است که این رقابت در آینده به وجود آید.
وی گفت: حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت قابل تحسین است و اگر این سیاست ادامه داشته باشد نیاز و خواست جامعه هدف تأمین خواهد شد.
عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قرارداد شرکت سایپا با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید قطعات خودرو در داخل عنوان کرد: تولید قطعات از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت دفاع اقدامی شایسته و قابل تأمل است و ان‌شاءالله به روزی برسیم که تمام قطعات خودروهای مختلف در داخل تولید شود و نیازی به واردات قطعات خودرو از خارج نباشد.
فرخی در پایان اظهار امیدواری کرد که در صنعت خودرو همچون صنعت دفاع خوب بدرخشیم.
کد مطلب: 151041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *