کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش مشروعیت نظام با مشارکت مردم

4 خرداد 1400 ساعت 18:23

رییس ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه امام حسن مجتبی ( ع ) استان البرز گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد همانند انتخاباتی که تا کنون در کشور برگزار شده بر مشروعیت نظام اسلامی می افزاید.


رییس ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه امام حسن مجتبی ( ع ) استان البرز گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد همانند انتخاباتی که تا کنون در کشور برگزار شده بر مشروعیت نظام اسلامی می افزاید.

علی قربانی روز سه شنبه درنشست روشنگری فرهنگیان استان البرز که دربستر شبکه شاد برگزار شد، اظهارداشت : همانگونه که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در همه کشورهای دنیا دارای اهمیت است در ایران انتخابات موجب اقتدار و امنیت ملی می شود.
وی خاطرنشان کرد: هر فردی برای تصمیم گیری و تصمیم سازی به منظور بهبود شرایط جامعه و حرکت به سمت تغییرات برجسته و محسوس باید در این رفراندوم شرکت کند تا درتعیین سرنوشت کشورش سهیم باشد.
قربانی  بیان داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و قدرت ملی را افزایش داده و مسوولان می‌توانند در عرصه‌ بین‌المللی قدرت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در تلاش هستند تا مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند و مردم را نا امید کنند.
قربانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی متکی بر رای و اعتماد مردم شکل گرفته است و هرچه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد گام دوم انقلاب مستحکم تر برداشته خواهد شد،اضافه کرد: مشروعیت نظام از کانال و مسیر حضور و مشارکت حداکثری مردم از قشرهای مختلف نخبگان سیاسی، اجتماعی وفرهنگی و عامه مردم در انتخابات افزایش می یابد.
وی یادآورشد: حضور مردم در انتخابات پیش رو اقدامی استراتژیک و تاثیرگذار است که همه ما در این راه وظیفه روشنگری داریم.
قربانی  انتخابات را یکی از ساز و کارهای اصلی دموکراسی و مردم سالاری دانست وعنوان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری که بالاترین مقام اجرایی کشور محسوب می شود ، از اهمیت بسزایی در تعیین سرنوشت و آینده کشور برخوردار است که نباید به آن بی تفاوت باشیم.
رییس ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه امام حسن مجتبی ( ع ) استان البرز ادامه داد: امروز حساسیت برگزاری انتخابات بالا است لذا اگر می خواهیم انقلاب را به قله هدف برسانیم باید مردم و تمام گروه های سیاسی به صحنه بیایند و تبلیغات منفی رسانه های معاند را ترتیب اثر ندهند.
وی گفت: انتخابات ما برای برخی در آن سوی مرزها مهم تر از خودمان جلوه می کند زیرا اهداف آنها آسیب رساندن به اسلام و چپاول و دسترسی به منافع ایران است که رای ما برای عقب نشاندن دشمنان بسیار مهم و اثربخش است.
قربانی گفت: ۱۵ سال است که مخالفان اسلام و انقلاب ،ایران را درکانون توجه سیاست بین المللی قرار داده اند اما تا کنون به دلیل بصیرت، همراهی مردم نتوانسته اند به اهداف شومشان برسند.
وی تاکید کرد: برای انتخاب اصلح در انتخابات نیز باید با بصیرت و هوشیارانه عمل کنیم.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در روز ۲۸خردادماه امسال بطور همزمان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 151061

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/151061/افزایش-مشروعیت-نظام-مشارکت-مردم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir