کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هماهنگی برای قطع نشدن برق در امتحانات

4 خرداد 1400 ساعت 20:30

وزیر آموزش و پرورش گفت: با وزارت نیرو به منظور توجه جدی به قطع نشدن برق در ساعات برگزاری امتحان دانش آموزان هماهنگی انجام داده‌ایم.


وزیر آموزش و پرورش گفت: با وزارت نیرو به منظور توجه جدی به قطع نشدن برق در ساعات برگزاری امتحان دانش آموزان هماهنگی انجام داده‌ایم.

محسن حاجی میرزایی افزود: به مدیران هم توصیه کردیم برای حل مشکل قطعی برق، شرایط برقراری برق اضطراری را در مدارس فراهم کنند.
عضو کابینه تدبیر و امید که درخصوص اختلال های احتمالی ناشی از قطع برق در حوزه های امتحانی سخن می گفت  از هماهنگی‌ با وزارت نیرو، به منظور توجه جدی به عدم قطعی برق در ساعات برگزاری امتحان دانش آموزان خبر داد و افزود: بازدیدهای سرزده به‌صورت روزانه از حوزه‌های امتحانی با جدیت،  استمرار خواهد داشت.
 به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حاجی میرزایی این سخنان را عصر دیروز در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی «حیات طیبه» دکتر نصیری تهران و  در جمع خبرنگاران اظهار کرد.
وی، با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات، خاطرنشان کرد: موضوع سلامت دانش آموزان و برگزاری شایسته امتحانات فوق‌العاده با اهمیت است، لذا از همان آغاز امتحانات، هر روز به‌صورت سرزده در حوزه‌های امتحانی حضور یافته و از نزدیک، روند برگزاری امتحانات و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد بررسی قراردادم، در استان‌ها نیز مدیران آموزش‌وپرورش را مأمور کردم تا به‌صورت سرزده از حوزه‌های امتحانی بازدید و گزارش آن را به‌صورت روزانه به دفتر وزیر ارسال کنند.


کد مطلب: 151072

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/151072/هماهنگی-قطع-نشدن-برق-امتحانات

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir