کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش‌آموزان

5 خرداد 1400 ساعت 12:45

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان را تشریح کرد.


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان را تشریح کرد.
 مهندس محمود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی را اعلام و اظهار کرد: ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی صورت می پذیرد و منحصر به پایه  تحصیلی خاصی نیست.
وی افزود: به این ترتیب پایه هایی که آزمون هایشان زودتر تمام می شود زودتر اقدام به ورود نمرات می کنند، به عنوان مثال ارزشیابی پایه های ابتدایی زودتر به اتمام می رسد و دانش آموزان می توانند کارنامه خود را زودتر دریافت کنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند 24 ساعت بعد از آن کارنامه فعال می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، درباره نحوه ورود و دسترسی دانش آموزان به کارنامه گفت: ما در ترم تحصیلی قبل هم ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی را به صورت آزمایشی اجرا کرده بودیم و بسیاری از دانش آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانیhttps://pada.medu.ir  را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می توانند مراجعه کنند.
حبیبی ادامه داد: اما در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و از طریق شاد یا مکانیسم های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند.
وی اضافه کرد که دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود که خب همانطور که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند.
 


کد مطلب: 151117

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/151117/نحوه-دریافت-کارنامه-الکترونیکی-دانش-آموزان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir