۰
پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

تیم ملی فوتبال ایران در عدد ۲۷.۵

در لیست تیم ملی فوتبال ایران وحید امیری مسن‌ترین و مهدی قایدی جوانترین بازیکن به شمار می‌آیند.
تیم ملی فوتبال ایران در عدد ۲۷.۵
 در لیست تیم ملی فوتبال ایران وحید امیری مسن‌ترین و مهدی قایدی جوانترین بازیکن به شمار می‌آیند.
به گزارش ایرنا، لیست دراگان اسکوچیچ برای چهار بازی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ اعلام شد.
در لیست اعلام شده، میانگین سن تیم ملی ۲۷.۵ سال است. عددی تقریبا استاندارد که نه می‌توان به آن انگ پیر بودن زد و نه آن را جوان توصیف کرد.
در بین ۲۶ بازیکن دعوت شده، وحید امیری با ۳۳ سال، مسن‌ترین بازیکن حاضر در اردو است و در سوی دیگر مهدی قایدی با ۲۲ سال سن، جوان‌ترین مهره به حساب می‌آید.
به طور کلی ۶ بازیکن تیم ملی ۲۵ و زیر ۲۵ سال سن دارند که این نفرات عبارتند از: مهدی قایدی، جعفر سلمانی، مجید حسینی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده.
آن سمت ماجرا پنج بازیکن هم هستند که ۳۰ و بالای ۳۰ سال سن دارند و به نوعی باتجربه‌های تیم اسکوچیچ به حساب می‌آیند. نام این بازیکن بدین ترتیب است: شجاع خلیل‌زاده، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری، احسان حاج‌صفی و کمال کامیابی‌نیا
۱۱ بازیکن دیگر هم بین ۲۶ تا ۲۹ سال سن دارند. محبوب‌ترین سن هم ۲۸ است. ۶ بازیکن از ۲۶ بازیکن حاضر در اردو ۲۸ ساله هستند. این نفرات عبارتند از: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، محمدرضا اخباری، دانیال اسماعیلی‌فر، احمد نوراللهی و مهدی طارمی.
چهار دیدار تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق طی روزهای ۱۳ تا ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 151212
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *