۰
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۴
مسئول ستاد مرکزی جلیلی:

انتخابات، نمایش اقتدار نظام است

مسئول ستاد انتخابات مرکزی سعید جلیلی در استان فارس با بیان اینکه انتخابات یک نمایش اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.
انتخابات، نمایش اقتدار نظام است
 مسئول ستاد انتخابات مرکزی سعید جلیلی در استان فارس با بیان اینکه انتخابات یک نمایش اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.
ابراهیم کرامت فر بعداز ظهر یکشنبه ۲۳ خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در انتخابات‌های مختلف ستادهای متعددی ایجاد می‌شود و بعضاً رقابت تخریبی بین ستادها هم در زمان انتخابات و حتی پس از رقابت‌ها به وجود می‌آید.
او با اشاره به اینکه آقای جلیلی برای جلوگیری از ادعای برخی از افراد پس از انتخابات، بر تشکیل ستادهای متعدد اعتقادی ندارد، اضافه کرد: این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابلت ریاست جمهوری سوابق مختلفی نظیر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای امنیت ملی را در کارنامه دارد و سال‌ها در وزارت خارجه مشغول به فعالیت بوده است.
مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه برخلاف تصور مردم، شورای امنیت ملی در مسائل مختلف ورود پیدا می‌کند، گفت: وزارت خانه‌ها وقتی در عملی دربمانند، حل آن را دبیرخانه شورای امنیت ملی واگذار می‌کنند. 
به گفته کرامت‌فر، سال ۱۳۹۲ آقای دکتر جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری بودند و در ۸ سال گذشته کار کارشناسی را به صورت جدی در حوزه‌های مختلف تحت عنوان دولت سایه و با همراهی جمعی از نخبگان دنبال کردند و مسائل به صورت تخصصی بحث بررسی شد. 
او دیدگاه فرا جناحی را یکی از ویژگی‌های این کاندیدا برشمرد و گفت: ایشان برنامه‌های خودشان را پس از تکمیل به دولت‌ها داده‌اند و اعتقاد به این دارند که باید برای نظام جمهوری اسلامی و مردم کار کرد.
این فعال سیاسی معتقد است، سعید جلیلی در بین نامزدهای ریاست جمهوری این دوره از انتخابات، تنها نامزد دارای برنامه کارشناسی و دقیق است که برنامه‌های خود را در سه بخش اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجه، تنظیم و آماده کرده است.
کرامت‌فر با بیان اینکه دیدگاه دکتر جلیلی اقتصاد درون محور، اتکا به جوانان و اقتصاد مقاومتی است، گفت: به صورت پویا روابط با کشورها شکل خواهد گرفت. نگاه آقای جلیلی در موضوع ارزها این است که انحصار مبادلات با دلار یک ضرر بوده و صاحبان دلار هر زمان بخواهند ما را تحریم می‌کنند. 
مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه نگاه این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در عرصه صادرات، کاملا محوری است، خاطرنشان کرد: طرح وان در خصوص حامل‌های انرژی و اشتغال مرز نشینان جزو اولویت‌های دولت ایشان است؛ کار نمایشی در خصوص بانوان زیاد عنوان شده اما طرح آقای جلیلی در مبحث ساعت کاری بانوان کاملا جدی است.
او به عملکرد ستاد جلیلی در فارس هم اشاره و تاکید کرد: در شهرستان شیراز یک ستاد مرکزی تشکیل شده و در عمده شهرستان‌ها یک ستاد وجود دارد و در مجموع ۳۷ ستاد در سطح فارس فعال شده است.
کرامت‌فر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر کناره گیری آقای جلیلی در روزهای پایانی انتخابات، خاطرنشان کرد: دکتر جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود و برخلاف تصور برخی از کاندیداها، ایشان کاندیدای اصلی هستند.
مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه اعضای اصلی ستاد ۱۰ نفر هستند که در بخش طلاب، دانشجویان، بانوان و فرهنگیان فعالیت و حکم دارند، تاکید کرد: از سمت ستاد مرکزی، هیچ بودجه‌ای در اختیار ستادهای استانی و شهرستانی گذاشته نشده است و این ستاد انتخاباتی در مبحث هزینه کردها کاملا شفاف عمل خواهد کرد.
کد مطلب: 152233
برچسب ها: سعید جلیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *