۰
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

دستگیری عامل قتل مسلحانه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی استان قاتل مسلحی که ۱۱ خرداد ماه سالجاری ۸ عضو یک خانواده را در شهر زاهدان به قتل رسانده بود شناسایی و به همراه پنج همدستش دستگیر شدند.
دستگیری عامل قتل مسلحانه
 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی استان قاتل مسلحی که ۱۱ خرداد ماه سالجاری ۸ عضو یک خانواده را در شهر زاهدان به قتل رسانده بود شناسایی و به همراه پنج همدستش دستگیر شدند.
به گزارش ایسنا سردار احمد طاهری اظهارداشت: در تاریخ یازدهم خرداد ماه سالجاری در پی قتل مسلحانه هشت عضو یک خانواده شامل ۲ زن، سه پسر و سه دختر در یکی از محلات شهر زاهدان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان جنایت به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کار آگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی قاتلان آغاز که در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از منزل مقتولان چند دستگاه گوشی موبایل و تعدادی لوازم منزل نیز سرقت شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به سرنخ‌های بدست آمده و با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی خود عامل اصلی این جنایت را که جوانی ۲۶ ساله بود شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر و در بازرسی محل اختفاء او اموال سرقت شده از منزل مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با ۲۷ فشنگ جنگی کشف شد.
وی ادامه داد: با دستگیری این متهم مشخص شد که او به صورت حرفه‌ای در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و با کمک پنج نفر از همدستانش مرتکب این جنایت شده است.
سردار طاهری گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به جنایت ارتکابی اعتراف و اظهارداشت:  چند روز قبل از جنایت با پدر و سرپرست مقتولان معامله ناثواب مواد مخدر داشته که پس از اینکه او  خود را به دادگاه معرفی و روانه زندان شده بود متهم به اتفاق همدستانش تصمیم می‌گیرند تا مواد مخدری که داخل منزل مقتولان بوده را سرقت کنند.
وی افزود: متهم در شب حادثه به اتفاق همدستان خود به درب منزل مقتولان رفته و پس از تهدید اعضای خانواده با شلیک سلاح کمری اقدام به قتل آنها می‌کند و با توجه به اینکه مواد مخدر را داخل منزل پیدا نکرده بودند برای انحراف ذهن مأموران و گمراه ساختن پلیس، با صحنه سازی اقدام سرقت تعدادی از وسایل منزل کرده و از محل متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در نهایت با تلاش پلیس  پنج همدست دیگر این فرد جانی شامل یک زن و چهار مرد شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: در این عملیات و در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه‌بر توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ استفاده شده در قتل، مقدار ۴۵ کلیوگرم موادمخدر شامل ۴۳ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم مرفین نیز کشف شد.
کد مطلب: 152371
برچسب ها: قتل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *