۰
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۵

نگرانی صهیونیست‌ها از حمله حماس

یکی از مسؤولان سابق شاباک ادعا کرد که حماس قصد حمله به شهرک‌های اطراف غزه و گرفتن گروگان را دارد. به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو نوشت: عیدی کرمی، مسؤول عالیرتبه سابق شاباک در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو محلی اسرائیل به وضعیت امنیتی شکننده در جنوب اسرائیل پرداخت.
نگرانی صهیونیست‌ها از حمله حماس
یکی از مسؤولان سابق شاباک ادعا کرد که حماس قصد حمله به شهرک‌های اطراف غزه و گرفتن گروگان را دارد.
به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو نوشت: عیدی کرمی، مسؤول عالیرتبه سابق شاباک در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو محلی اسرائیل به وضعیت امنیتی شکننده در جنوب اسرائیل پرداخت.
وی مدعی شد، حماس طرحی را برای یورش به شهرک‌های اطراف غزه از طریق تونل‌ها دارد. هدف حماس ورود صدها تن از اعضایش از طریق تونل‌ها به صدها شهرک اسرائیلی برای گروگان گیری است.
کرمی گفت: این مساله جنگی طولانی مدت خواهد بود. باید به تقویت سپر دفاعی در برابر حماس بپردازیم. اوضاع در غزه طبیعی نیست برای همین باید اسرائیل با جدیت علیه حماس دست به کار شود. اسرائیل آسیب زیادی به حماس زده است اما همچنان در غزه قدرت دارد.
کرمی درباره تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: از این عملیات قدرتمند بیرون آمدیم و توانستیم تونل‌های حماس را به طور کامل خنثی کنیم. من از رهبری اسرائیل می‌خواهم تفکر خود را درباره نزاع با حماس تغییر بدهد. باید روش را تغییر داد نمی‌توان گفت که ما عملیات نظامی انجام می‌دهیم و دستاوردهای سیاسی و صلح را محقق می‌کنیم. آن‌ها در حماس نام این را آتش بس می‌گذارند. مسؤولان اسرائیلی نباید از این اصطلاح استفاده کنند چراکه در حقیقت این به معنای توقف درگیری برای مسلح شدن و بازسازی تا زمان انتخاب موعد مناسب برای حمله مجدد به دشمن است. ما باید بفهمیم در سر حماس چه می‌گذرد. باید در مقابل حماس قوی و جدی باشیم.
کد مطلب: 152372
برچسب ها: حماس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *