۰
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
نماینده مردم شهرستان نطنز:

شورا باید به دور از جناح‌بازی باشد

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورا باید به دور از جناح بازی، قدرت طلبی و سیاسی کاری باشد و مردم افراد صادق را برای شورا انتخاب کنند.
شورا باید به دور از جناح‌بازی باشد
نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورا باید به دور از جناح بازی، قدرت طلبی و سیاسی کاری باشد و مردم افراد صادق را برای شورا انتخاب کنند.
رحمت الله فیروزپور در حاشیه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات شورا امری مهم برای شهر و روستا است و مردم از انتخاب افرادی که دنبال قدرت طلبی، جناح بازی و سیاسی کاری هستند و همچنین می خواهند با استفاده از رانت و سوء استفاده های دیگر به شورا راه یابند پرهیز کنند.
وی افزود: قطعاً مردم افراد صادق را برای حضور در شورای شهر و روستا انتخاب می‌کنند و کسانی که اکنون اقدام به خرید و فروش آرا می کنند و خلاف قانون عمل می‌کنند، نمی‌توانند به مردم کمکی بکنند، زیرا با دروغگویی و ایجاد حاشیه قصد فریب مردم را دارند.
نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورای اسلامی شهر و روستا می توانند در همه حوزه‌ها فعالیت کنند و با مشارکت در انتخاب دولت آینده کمک بزرگی به توسعه شهر و روستای خود کنند.
وی همچنین پیرامون حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: شاهد آن هستیم که مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی علاوه بر حضور در انتخابات شورای شهر در انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت می کنند و سرنوشت چهار سال آینده خود را تعیین می‌کنند.
فیروزی پور خاطر نشان کرد: شخصی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که ولایی و متدین، متخصص و راهگشای مشکلات جامعه باشد که بی شک مردم نیز در این انتخابات با رأی خود چنین گزینه ای را انتخاب می کنند.
وی گفت: هر کسی که مردم آن را انتخاب کنند و به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شود، من هم به عنوان نماینده مردم و به عنوان یک شخص بی طرف به انتخاب آنها احترام می‌گذارم و با رئیس‌جمهور منتخب برای رفع مشکل منطقه بحث و رایزنی خواهم کرد.
کد مطلب: 152421
برچسب ها: شورای شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *