۰
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴

جهش سه برابری فروش فنفت

هلدینگ صنایع تجهیزات نفت در راستای سیاست های متخذه و همچنین تمرکزفعالیت ها ، اقدام به ادغام شرکت تهران سوفا در شرکت گسترش شیرسازی نمود که این امر ضمن هم افزایی و کاهش هزینه ها باعث رشد و ارتقاء و همچنین تمرکز تجهیزات در قالب شرکت جدید نموده است. همچنین این شرکت ضمن حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان، موفق به تولید محصولات استراتژیک از قبیل تولید شیرهای کنترل (Control Valve) گردیده است.
جهش سه برابری فروش فنفت
هلدینگ صنایع تجهیزات نفت در راستای سیاست های متخذه و همچنین تمرکزفعالیت ها ، اقدام به ادغام شرکت تهران سوفا در شرکت گسترش شیرسازی نمود که این امر ضمن هم افزایی و کاهش هزینه ها باعث رشد و ارتقاء و همچنین تمرکز تجهیزات در قالب شرکت جدید نموده است.
همچنین این شرکت ضمن حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان، موفق به تولید محصولات استراتژیک از قبیل تولید شیرهای کنترل (Control Valve) گردیده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، متعاقب جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع تجهیزات نفت "فنفت" برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ که با حضور 77/76درصد سهامداران در پنجم تیرماه سال جاری برگزار گردید علاوه بر تقسیم 125 تومانی سود برای هر سهم، فعالیتهای شرکت نشان از رشد بیش از چهار برابری سود آوری، کسب بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان ، افزایش فروش 3 برابری و کسب 41 درصد از سهم بازار دارد که تحقق این امر در شرایط سخت تحریم های غرب و همچنین تاثیرات منفی ویروس کرونا در محیط های اقتصادی نشان از مدیریت هوشمند در شرکت صنایع تهیزات نفت دارد. 
 
کد مطلب: 152947
برچسب ها: نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *