۰
چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷

تمهیدات سفارت ایران در عراق برای حضور پررنگ تر صنعتگران

مسجدی: سفارت ایران در عراق زمینه حضور قطعه سازان و خودرو سازان بخش خصوصی در بازار عراق را فراهم می کند
تمهیدات سفارت ایران در عراق برای حضور پررنگ تر صنعتگران
مسجدی: سفارت ایران در عراق زمینه حضور قطعه سازان و خودرو سازان بخش خصوصی در بازار عراق را فراهم می کند


به گزارش مردم سالاری آنلاین،ایرج مسجدی گفت: رویکرد مدیران کروز و گروه بهمن در صنعت قطعه و خودرو سازی موجب شده تا شاهد نوآوری و پیشرفت های فراوانی در این عرصه باشیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن و قطعه سازی کروز ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی از خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور وخطوط پیشرفته تولید در گروه قطعه سازی کروز بازدید کرد.
فراهم کردن زمینه های حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی در بازار عراق  از جمله موضوعاتی بود که در دیدار ایرج مسجدی با مدیران ارشد گروه بهمن و کروز مورد رایزنی قرار گرفت.
تمهیدات سفارت ایران در عراق برای حضور پررنگ تر صنعتگران در بغداد
ایرج مسجدی جمهوری اسلامی سفیر ایران در عراق در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در این بازدید پیشرفت و توسعه صنعت قطعه سازی و خودروسازی به وضوح قابل مشاهده بود.
وی به حضور متخصصین و مدیران کارآمد در دو مجموعه کروز و بهمن اشاره کرد و گفت: رویکرد مدیران در دو مجموعه سبب شده تا هم در صنعت قطعه سازی شاهد نوآوری و پیشرفت های فراوانی باشیم و هم کیفیت خودروهای تولید شده با کیفیت و هم با متخصصین و مدیران خوبی حضور داشتند.
سفیر ایران در عراق هدف از بازدید کروز و بهمن موتور را فراهم کردن شرایط زمینه های صادراتی و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: با توجه به مناسبات و قرابت فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی دو ملت ایران و عراق می توان زمینه حضور شرکت های قطعه سازی و خودروسازی های بخش خصوصی را بیش از گذشته ایجاد کرد.
مسسجدی با تاکید بر اینکه عراق صنعت قطعه سازی و خودروسازی ندارد، خاطر نشان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق آمادگی دارد تا هرگونه تمهیدات و شرایط را برای فراهم آوردن زمینه حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی کشورمان در بازار 42میلیون نفری عراق فراهم کند و از هیچ گونه کمک و حمایتی نیز دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است؛ حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی ایرانی در بازار عراق مغفول مانده است که فراهم آوردن بستر بازار عراق برای پر نگ تر شدن حضور خودروسازی های خصوصی و قطعه سازی همت متولیان امر و همراهی سفارت کشورمان در کشور مذکور را می طلبد.
کد مطلب: 152998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *