۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷

کماندار ایران از المپیک حذف شد

نماینده المپیکی ایران از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کرد.

بانك سامان
سازه اطلاعات سامان
زمان انتشار: ۱۵:۳ - ۱۳۹۱/۵/۱۱ | نسخه چاپی
امتیاز به این مطلب:
( ۰نماینده تیراندازی با کمان ایران از رقابت های المپیک حذف شد.میلاد وزیری امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های ریکرو به مصاف کمانداری از مکزیک رفت و با نتیجه هفت بر یک تن به شکست داد.
وزیری پس از حذف از المپیک شوک بزرگی را به ورزش ایران وارد کرد و از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد و گفت:«تا وقتی که شرایط به این گونه باشد دیگر تیراندازی نخواهم کرد.»
او این را گفت و ادامه داد:« تیر و کمان ورزش لحظه‌ای است، اما تا زمانی که فرمانده بالای سر لشگر نباشد، نمی‌توان جنگ را برد. ما لشگر بدون فرمانده بودیم. پیش از این دو بار این حریف مکزیکی را شکست داده بودم، اما در اینجا شرایطم مناسب نبود. وقتی حریف پشت سرش مربی ایستاده و من این امتیاز را ندارم، روی عملکردم تاثیر می‌گذارد، ضمن این که اولین بار بود که در چنین جو و ورزشگاهی مسابقه می‌دادم. باید بگویم که ما به خودمان باختیم.»
وی ادامه داد:« من از هشت ماه قبل به همراه مربیان کره‌ای برای مدال برنامه‌ریزی کرده بودم، اما ظاهرا مسئولان دوست نداشتند که تیر و کمان مدال بگیرد و زحمات چهار پنج ساله ما از بین رفت. از اینجا اعلام می‌کنم تا زمانی که سیستم‌ ورزش این گونه باشد، به تیر و کمان نخواهم پرداخت و همین جا خداحافظی‌ام را از ورزش قهرمانی اعلام می‌کنم. امیدوارم کسانی که جای ما می‌آیند بتوانند با این شرایط کار کنند و افتخارآفرین شوند.»
 
کد مطلب: 1530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *