۰
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵

اعطا لوح وتندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین، مفتخر به دریافت لوح و تندیس این همایش شد
اعطا لوح وتندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین، مفتخر به دریافت لوح و تندیس این همایش شد.  
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،به منظور قدردانی از تلاش‌های شرکت بهمن دیزل در زمینه بهبود کیفیت در تولید و خدمات و نقش آن در کسب رضایت‌مندی مشتریان تندیسی به این شرکت اهدا شد.
دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین با حضور جمالی پور استاندار قزوین، تابش معاون وزیر و رئیس سازمان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین برگزار شد.
شرکت بهمن دیزل توانست به عنوان واحد برگزیده تولیدی در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین به کسب لوح و تندیس نایل گردد. گفتنی است شرکت بهمن دیزل توانست با رعایت حقوق مصرف کننده ، مطابق با مفاد مندرج در آیین نامه مربوط به استناد مصوبه کمیته فنی ،گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان به آن شرکت را دریافت کند..
تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بر اساس شاخص‌های موجود و قانون، به تولیدکنندگانی که این حقوق را رعایت می‌کنند اهدا می‌شود بر همین اساس تولیدکنندگان در ۲ سطح استانی و ملی موردبررسی قرار گرفتند .
گفتنی است این لوح و تندیس در همایشی که در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد به مهندس آل طاها مدیر منابع انسانی شرکت بهمن دیزل به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت اهدا گردید.
کد مطلب: 153430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *