۰
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شورای نگهبان با صلابت عمل کرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر رعایت انصاف در تمام ابعاد زندگی تاکید کرد.
شورای نگهبان با صلابت عمل کرد
 نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر رعایت انصاف در تمام ابعاد زندگی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز  ۲۵ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان اظهار کرد: این شورا وظایف متعددی دارد و در نظام جمهوری اسلامی، اسلام و جمهوریت و مردم در راس قرار دارند و نهادی که قوانین منطبق بر اسلام را تشخیص می‌دهد شورای نگهبان است.
وی تاکید کرد: شورای نگهبان در وظایف خود با صلابت و استقامت عمل کرده است و باید از این نهاد تقدیر و تشکر کرد.
بهزیستی و تامین اجتماعی با هدف تحقق عدالت اجتماعی ایجاد شدند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی با هدف تحقق عدالت اجتماعی وگسترش آن  است، بیان کرد: این دو سازمان خدمات خوبی ارائه داده‌اند اگرچه تا رسیدن به آرمان‌ها فاصله زیادی است.
شاهرخی ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی افراد آسیب دیده هستند و نیازمند اعتبارات کافی و لازم از طرف دولت و کمک نیکوکاران است.
خطیب جمعه خرم‌آباد بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق عدالت اجتماعی ایجاد شده است و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی درست، علمی و کارشناسی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور خدمات ارزشمندی بیش از گذشته  و در تراز انقلاب اسلامی به مشمولین ارائه کند.
 زنده کردن سخن حق چیزی است که از مکتب امامان به ما رسیده است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) جریان دینی و فرهنگی ایجاد کرد که عصرها و نسل‌ها را پشت سرگذاشته است و آموزه‌های اسلامی، فقه، تفسیر، علوم قرآن همه برگرفته از دانش این امام همام است.
وی تاکید کرد: غنای حوزه‌های علمیه در همه علوم رایج در این حوزه‌ها به واسطه دانش امام باقر(ع) و امام صادق(ع) به ما رسیده است.
شاهرخی با بیان اینکه زنده کردن سخن حق چیزی است که از مکتب امامان به ما رسیده است، اضافه کرد: ایستادگی در راه برپایی عدل و انصاف در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته و ملت ایران در این زمینه تلاش می‌کند.
در مناظرات برخی در حق نظام و رئیس جمهور منتخب انصاف را رعایت نکردند
وی در ادامه بر رعایت انصاف در تمام ابعاد زندگی تاکید و  بیان کرد:  در این راستا مقام معظم رهبری بیان کردند که در انتخابات برخی از سخنانی که در مناظره‌ها بیان شد نکاتی وجود دارد و برخی در حق نظام و رئیس جمهور منتخب انصاف را رعایت نکردند و حتی گاهی برخی از حامیان یک کاندایداها در حق همدیگر رعایت انصاف را نداشتند.
امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: با توجه به اینکه یکم تا پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نماز جمعه در سال ۵۸ توسط آیت الله طالقانی است برنامه های فرهنگی از طرف ستاد نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان با همکاری موسسات فرهنگی اجرا می شود.
کد مطلب: 153671
برچسب ها: شورای نگهبان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *